Седмиця 6-та після П’ятидесятниці. Глас 4. День пісний. |
Їжа з олією.
|
Згадка про чудо вмц. Євфимії(451). Рівноап. Ольги, вел. кн. Руської, у св. Хрещенні Єлени (969). Знайдення мощей сщмч. Іларіона, архієп. Верейського (1998).
Мч. Кіндея пресвітера (III-IV).
Ржевської, чи Оковецької (1539), і Борколабовської ікон Божої Матері.
Євангельські Читання
1 Кор., 139 зач., VII, 35 – VIII, 7. Мф., 63 зач., XV, 29-31. Свт.: 2 Кор., 181 зач., VI, 1-10. Лк., 33 зач., VII, 36-50 .
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
БЕЗ УВАГИ І В ЗВИЧАЙНОМУ ЖИТТІ НІЧОГО НЕ ЗРОБИШ ТАК, ЯК ПОТРІБНО, А В ЖИТТІ ЖЕ ДУХОВНОМУ – УВАГА НА ПЕРШОМУ МІСЦІ.
ВОНА БАЧИТЬ ЗЛЕ І ПЕРЕДАЄ ЙОГО НА ВНУТРІШНІЙ СУД; ВОНА ЖЕ СКЛАДАЄ ВАРТУ ВНУТРІШНОЇ ПАЛАТИ, У ЯКІЙ ОБГОВОРЮЮТЬ, ЩО І ЯК СЛІД ЗРОБИТИ, А ПОТІМ ОБЕРІГАЄ І ВИКОНАВЦІВ РІШЕННЯ.
НЕ ДИВНО ТОМУ, ЩО ДУХОВНЕ ЖИТТЯ ПІД СОБОЮ РОЗУМІЄ ЖИТТЯ ТВЕРЕЗЕ, І В УСЬОМУ НАПИСАНОМУ ПОПЕРЕДНИКАМИ БІЛЬШЕ ВСЬОГО ВИ ПРОЧИТАЄТЕ САМЕ ПРО ТВЕРЕЗІСТЬ АБО УВАГУ – ЦЕ ОДНЕ І ТЕ Ж.
ЯК ВАЖЛИВО ТОМУ НАВЧИТИСЯ УВАЗІ!
ПЕРШІ КРОКИ У ТИХ, ХТО ТІЛЬКИ ПОЧИНАЄ ПІКЛУВАТИСЯ ПРО СВОЮ ДУШУ, ЯК ПРАВИЛО, НА ЦЕ І СПРЯМОВАНІ. І СПРАВИ ЇХ ПОЧИНАЮТЬ БУТИ ВЖЕ ТРОХИ СХОЖИМИ НА СПРАВИ ТІЛЬКИ З ТИХ ПІР, КОЛИ ЛЮДИ ПОЧИНАЮТЬ ЗАГЛЯДАТИ У СЕБЕ; ЗАЗВИЧАЙ НЕ ВСЕРЕДИНУ СЕБЕ, А ЗІ СТОРОНИ.
З ЦЬОГО Ж МОМЕНТУ ЗАКЛАДАЄТЬСЯ ВНУТРІШНЄ ЖИТТЯ І РАЗОМ З УВАГОЮ ВОНО СТАЄ СИЛЬНІШИМ. ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ?
ОЗНАЧАЄ ЦЕ ТЕ, ЩО СЛІД СТАТИ РОЗУМОМ У СВОЄМУ СЕРЦІ ПЕРЕД ГОСПОДОМ І ПЕРЕД ЛИЦЕМ ЙОГО, СВІДОМО ВСЕ ОБГОВОРЮВАТИ ТА ПРИЙМАТИ. СПРАВА ЦЯ, ОЧЕВИДНО, СКЛАДНА. АЛЕ ВОНА ВДАСТЬСЯ РАЗОМ ІЗ МОЛИТВОЮ І СКІЛЬКИ УКРІПЛЯТИСЯ НЕЮ, СТІЛЬКИ І ВОНА УКРІПЛЯЄ.
Сщмч. Іларіон (Троїцький) думки:
Церква єдина, і одна вона тільки має всю повноту благодатних дарів Святого Духа. Хто і яким би чином не відступав від Церкви – в єресь, розкол, в самочинне збіговисько, він втрачає причастя благодаті Божої. (Лист Р. Гардинеру)
Знаємо ми і переконані в тому, що відпадання від Церкви в розкол чи, в єресь чи, в сектантство чи – є повна погибель і духовна смерть. Для нас немає християнства поза Церквою. Якщо Христос створив Церкву і Церква – Тіло Його, то відірватися від Тіла Його – значить померти. (Про життя в Церкві)