Седмиця 6-а після П’ятидесятниці. Глас 4. |
Посту немає.
|
Мчч. 45-ти в Нікополі Армянському: Леонтія, Маврикія, Даниїла, Антонія, Олександра, Іанікіта, Сісінія, Менеї, Вірілада і інших (бл. 319). Прп. Антонія Києво-Печерського (1073).
Мч. Аполонія (III). Мчч. Віанора і Силуана (IV). Преподобних пустинників єгипетських, вогнем і димом заморених (бл. 398). Прп. Силуана, схимника Печерського (XIII-XIV). Прпп. Євменія (1920) і Парфенія (1905) Гортинських.
Сщмчч. Олександра, Василія, Петра і Степана пресвітерів, Георгія і Нестора дияконів (1918).
Коневської ікони Божої Матері.
Євангельські Читання
Утр. – Мф., 112 зач., XXVII, 27-32 . Літ. – 1 Кор., 138 зач., VII, 24-35. Мф., 61 зач., XV, 12-21. Ризи (під зачало): 1 Кор., 125 зач., I, 18-24. Мк., 67 зач., XV, 16-32. Прп.: Гал., 213 зач., V, 22 – VI, 2. Мф., 10 зач., IV, 25 – V, 12.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
БЕЗ УВАГИ І В ЗВИЧАЙНОМУ ЖИТТІ НІЧОГО НЕ ЗРОБИШ ТАК, ЯК ПОТРІБНО, А В ЖИТТІ ЖЕ ДУХОВНОМУ – УВАГА НА ПЕРШОМУ МІСЦІ.
ВОНА БАЧИТЬ ЗЛЕ І ПЕРЕДАЄ ЙОГО НА ВНУТРІШНІЙ СУД; ВОНА ЖЕ СКЛАДАЄ ВАРТУ ВНУТРІШНОЇ ПАЛАТИ, У ЯКІЙ ОБГОВОРЮЮТЬ, ЩО І ЯК СЛІД ЗРОБИТИ, А ПОТІМ ОБЕРІГАЄ І ВИКОНАВЦІВ РІШЕННЯ.
НЕ ДИВНО ТОМУ, ЩО ДУХОВНЕ ЖИТТЯ ПІД СОБОЮ РОЗУМІЄ ЖИТТЯ ТВЕРЕЗЕ, І В УСЬОМУ НАПИСАНОМУ ПОПЕРЕДНИКАМИ БІЛЬШЕ ВСЬОГО ВИ ПРОЧИТАЄТЕ САМЕ ПРО ТВЕРЕЗІСТЬ АБО УВАГУ – ЦЕ ОДНЕ І ТЕ Ж.
ЯК ВАЖЛИВО ТОМУ НАВЧИТИСЯ УВАЗІ!
ПЕРШІ КРОКИ У ТИХ, ХТО ТІЛЬКИ ПОЧИНАЄ ПІКЛУВАТИСЯ ПРО СВОЮ ДУШУ, ЯК ПРАВИЛО, НА ЦЕ І СПРЯМОВАНІ. І СПРАВИ ЇХ ПОЧИНАЮТЬ БУТИ ВЖЕ ТРОХИ СХОЖИМИ НА СПРАВИ ТІЛЬКИ З ТИХ ПІР, КОЛИ ЛЮДИ ПОЧИНАЮТЬ ЗАГЛЯДАТИ У СЕБЕ; ЗАЗВИЧАЙ НЕ ВСЕРЕДИНУ СЕБЕ, А ЗІ СТОРОНИ.
З ЦЬОГО Ж МОМЕНТУ ЗАКЛАДАЄТЬСЯ ВНУТРІШНЄ ЖИТТЯ І РАЗОМ З УВАГОЮ ВОНО СТАЄ СИЛЬНІШИМ. ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ?
ОЗНАЧАЄ ЦЕ ТЕ, ЩО СЛІД СТАТИ РОЗУМОМ У СВОЄМУ СЕРЦІ ПЕРЕД ГОСПОДОМ І ПЕРЕД ЛИЦЕМ ЙОГО, СВІДОМО ВСЕ ОБГОВОРЮВАТИ ТА ПРИЙМАТИ. СПРАВА ЦЯ, ОЧЕВИДНО, СКЛАДНА. АЛЕ ВОНА ВДАСТЬСЯ РАЗОМ ІЗ МОЛИТВОЮ І СКІЛЬКИ УКРІПЛЯТИСЯ НЕЮ, СТІЛЬКИ І ВОНА УКРІПЛЯЄ.