Світла седмиця – загальниця. |
![]() Посту немає.
|
Ікони Божої Матері “Живоносне Джерело”.
Сщмч. Антипи
, єп. Пергама Асійського (бл. 68).
Мчч. Прокеса та Мартиніана
(бл. 67). Прп. Фармуфія
(IV). Прп. Іоанна
, учня прп. Григорія
Декаполита (IX). Прпп. Якова
Железноборовського (1442) та Якова
Брилівського, сподвижника його (XV). Свт. Варсонофія
, єп. Тверського (1576). Свт. Каліника Черникського (1868) (Рум.).
Сщмч. Миколая пресвітера (1938).
Євангельські Читання
Діян., 7 зач., III, 1-8. Ін., 7 зач., II, 12-22. Богородиці: Флп., 240 зач., II, 5-11. Лк., 54 зач., X, 38-42; XI, 27-28.
Після літургії, за звичаєм, звершується мале освячення води.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Є у святих отців похвала кільком людям, які славилися своїм християнським життям, і вона полягала у тому, що вони воскресли раніше загального воскресіння. У чому ж таємниця такого життя?
У тому, що вони засвоїли собі характерні риси життя після воскресіння, як вони вказуються у слові Божому, і робили їх якіснішими у собі. Майбутнє життя полягає у відволіканні від усього плотського: там не одружуються, не зазіхають, – не будуть там споживати мертву їжу, і саме тіло сприймуть духовне.
Отож, хто живе відречено від усього плотського, той приймає у собі або повертає у себе елементи майбутнього після воскресіння життя. Дійди до того, щоб у тебе завмерло все плотське, і станеш воскреслим перед майбутнім воскресінням. Шлях до цього вказує апостол, коли говорить: “поступайте по духу, и вы не будете исполнять вожделений плоти” (Гал. 5, 16). І переконує, що цим шляхом напевно можна досягнути очікуваного: “сеющий, говорит он, в дух от духа пожнет жизнь вечную” (Гал. 6, 8).