Седмиця 27-а після П’ятидесятниці. Глас 1. Різдвяний піст. |
![]() |
Прор. Софонії
(635-605 до Р.Х.).
Прп. Савви
Сторожевського (Звенигородського) (1406).
Прп. Феодула Константинопольського (бл. 440). Прп. Іоанна мовчальника, колишнього єп. Колонійського (558). Сщмч. Феодора
, архієп. Александрійського (606). Прп. Георгія Черникського (1806) (Рум.).
Сщмч. Андрія пресвітера (1920). Сщмч. Миколая пресвітера (1937). Св. Георгія спов. (1960).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Садукеї заперечували проти воскресіння, яке здавалося їм невирішеним; а Господь вирішив його кількома слова, і до того ж так ясно, що всі зрозуміли і визнали садукеїв переможеними правдою слова Його.
Що тоді були садукеї, то нині невіри всіх сортів.
Наробили вони собі багато мрійливих припущень, підняли їх у незаперечні істини та радіють, думаючи, що вже проти них і сказати нічого. Насправді ж вони так пусті, що і говорити проти них не варто. Все їх мудрування – картковий дім: дихни і розлетиться.
Частинами їх спростовувати немає потреби, а достатньо поставитися до них так, як ставляться до нас. Говорячи проти снів, не доказують невідповідності у сні або його частині, а говорять тільки: це сон, – і тим все вирішують.
Точно така теорія створення світу з туманних плям, з підставками своїми є теорією довільного зародження, дарвінського походження родів та видів, і з його ж останнім уявленням про походження людини. Все, як марення сонного. Читаючи їх, ходиш серед тіней. А вчені? Так, а що з ними поробиш? Їх девіз: не любо не слухай, а брехати не заважай.