Передсвято Винесення Чесних Древ Животворящого Хреста Господнього. Прав. Євдокима Каппадокіянина (IХ).
Мц. Іуліти (304–305). Свт. Германа, єп. Осерського (448). Прмч. Діонісія Ватопедського (1822). Сщмч. Веніаміна, митр. Петроградського, і з ним убитих прмч. Сергія і мчч. Юрія та Iоанна (1922). Мч. Максима (1928); сщмч. Володимира пресвітера (1937); сщмч. Іоанна пресвітера, св. Константина спов., пресвітера, мц. Анни і св. Єлисавети спов. (після 1937).
Заговини на Успенський піст.
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У ЄВАНГЕЛІЇ, КОТРЕ СЬОГОДНІ МИ ЧУЄМО У ХРАМАХ, Є РОЗПОВІДЬ ПРО ТЕ, ЯК ІНШОГО РАЗУ НАСИТИВ ГОСПОДЬ СУПРОВОДЖУЮЧИЙ ЙОГО НАРОД, ЩОБ ПОКАЗАТИ, ЩО ВІН ЗАВЖДИ ГОТОВИЙ ЩЕДРО НАДІЛЯТИ ВІРУЮЧИЙ НАРОД.
ВІН МІГ РОБИТИ ЦЕ І КОЖНОГО РАЗУ, АЛЕ НЕ РОБИВ, ЩОБ НЕ ВІДУЧИТИ ВІД ЗВИЧАЙНОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ, НИМ ЖЕ ЗАВЕДЕНОГО, ЗАТВЕРДЖЕНОГО ТА ПІДТРИМУЮЧОГО. ТАКИМ Є БОЖЕ ПРОВИДІННЯ.
ГОЛОВНІ ВСЕОСЯЖНІ ДІЇ ПРОМИСЛУ БОЖОГО ЗДІЙСНЕНІ СПОЧАТКУ ПРИ ВЛАШТУВАННІ ВСІХ РЕЧЕЙ; АЛЕ ВЛАШТУВАВШИ ВСЕ ТА ПУСТИВШИ У ХІД, БОГ НЕ ЗВ’ЯЗАВ СЕБЕ НІЧИМ. ВІН ДІЄ ЯК ГОСПОДАР У ДОМІ, ЯКИЙ НАВОДИТЬ ПОРЯДКИ, ПІДТРИМУЮЧИ ЇХ, НЕ ЗВ’ЯЗУЄ СЕБЕ НИМИ, А СТАВИТЬСЯ ДО НИХ ВЛАДНО, З ГОСПОДАРСЬКИМ БЛАГИМ НАМІРОМ.
ПРОТИВНИКИ ВІРИ НЕ РОЗУМІЮТЬ ЗНАЧЕННЯ БОЖОГО, ПРОМИСЛУ І, РОЗШИРЮЮЧИ ЙОГО В ДУМКАХ СВОЇХ ДАЛІ ПОТРІБНИХ МЕЖ І НЕ БАЧАЧИ ЗДІЙСНЕННЯ СВОЇХ РОЗДУМІВ НА ДІЛІ, ЗАПЕРЕЧУЮТЬ САМ ПРОМИСЕЛ.
ТОГО ПРОМИСЛУ, ЯКОГО ВОНИ ПОТРЕБУЮТЬ, ТОЧНО НЕМАЄ; АЛЕ БЕЗ СУМНІВУ Є ТАКИЙ, ЯКИЙ УГОДНО ЗАСНУВАТИ ТА УТРИМУВАТИ САМОМУ ГОСПОДУ БОГУ.