Седмиця 8-а після П’ятидесятниці. Глас 6. |
Посту немає.
|
Смоленської ікони Божої Матері, іменованої “Одигітрія” (Провідниця) (принесена з Царгорода у 1046 р.). Апп. від 70-ти Прохора, Никанора, Тимона і Пармена дияконів (I).
Свт. Питирима, єп. Тамбовського (1698). Собор Тамбовських святих.
Мч. Юліана (бл. 138-161). Мч. Євстафія Анкірського (бл. 316). Мч. Акакія(бл. 321). Прп. Павла Ксиропотамського (820). Прп. Моїсея, чудотворця Печерського (XIII-XIV).
Сщмч. Миколая диякона (1918). Прмч. Василія, прмцц. Анастасії та Єлени, мчч. Арефи, Іоанна, Іоанна, Іоанна і мц. Маври (1937).
Гребневської (1380), Густинської “Одигітрії” (1670), Костромської (1672) Нанківської (1690) та “Розчулення” Серафимо-Дивєєвської (1885) ікон Божої Матері. Шановані списки зі Смоленської ікони Божої Матері: Устюженська (1290), Видропуська (XV), Воронінська (1624), Христофорівська (XVI), Супрасльська (XVI), Юзька (1615), Ігрицька (1624), Шуйська (1654-1655), Седмиєзерна (XVII), Сергієвська (в Троїце-Сергієвій Лаврі) (1730).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У ЄВАНГЕЛІЇ, КОТРЕ ЧИТАЄТЬСЯ СЬОГОДНІ У ХРАМАХ ЗА БОГОСЛУЖІННЯМ, МИ ЧУЄМО , що Господь говорить: “Добра людина із доброго скарбу виносить добре, а зла людина зі злого скарбу виносить зле”.
Що покладеш у скарбницю, те й отримаєш. Покладеш золото – золото і візьмеш; покладеш мідь – візьмеш і мідь.
Звісно, і мідне можна видати за золото, але знавець відразу побачить підміну. Як же так зробити, щоби у скарбниці нашій було лише золото, тобто у серці нашому тільки добро?
Серце за природою своєю – скарб благих; лукаве ж прийшло пізніше. Візьми ж анатомічний ніж уваги та несаможаління; відкрем неприроднє та відріж його. Лукаве одне за іншим буде відходити, а благе – міцніти та розростатися; залишиться, зрештою, одне добро.
Справа вся у тому, як визначити природнє та неприроднє. Теперішніх знавців не слухай; вони все тлумачать навпаки: що природнє, то у них неприроднє, а що неприроднє – називають лукаве добрим, а добре – лукавим.
Дивись на те, що Господь говорить у Євангелії і св. апостоли у писаннях своїх, і вже за їхніми словами визначай природнє.
Так, зрештою, збереш багато доброго і будеш виносити його зі свого серця. Молися Духу Святому: “сокровище благих, усокровиществуй благое в сердце моем”.