Перенесення мощей ап. Варфоломія (VI). Ап. від 70-ти Тита, єп. Критського (I).
Свтт. Варсиса та Євлогія, єпископів Едеських, і Протогена, єп. Каррійського, спов. (IV). Свт. Мини, патр. Царгородського (536–552). Прмч. Мойсея (1931); сщмч. Володимира пресвітера (1938).
Вінницько-Рожецької ікони Божої Матері (XVI).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У ЄВАНГЕЛІЄ Є ТАКІ СЛОВА: “ЯКЩО ЦАРСТВО РОЗДІЛИТЬСЯ САМЕ У СОБІ, ТО НЕ МОЖЕ ВИСТОЯТИ ЦЕ ЦАРСТВО”.
ПОКИ ВСЕРЕДИНІ ПЕРЕВАЖАЮТЬ ЯКОСТІ ЛУКАВСТВА ГРІХОВНОГО, МІЦНО ЖИВЕ У НАС ЦАРСТВО ПІТЬМИ ТА ГРІХА; АЛЕ КОЛИ БЛАГОДАТЬ БОЖА ПОЛОНЕНУ ГРІХОМ ЧАСТИНУ ДУХА ПРИВЕРНЕ ДО СЕБЕ, ЗВІЛЬНИВШИ ЇЇ З ПОЛОНУ, ТОДІ ВІДБУВАЄТЬСЯ ВСЕРЕДИНІ ПОДІЛ: ГРІХ З ОДНІЄЇ СТОРОНИ, А ДОБРО – З ІНШОЇ.
ВНАСЛІДОК ЦЬОГО ЗБУДЖЕННЯ, СВІДОМІСТЮ ТА СВОБОДОЮ ЛЮДИНА З’ЄДНУЄТЬСЯ З ДОБРОМ, ГРІХ ВТРАЧАЄ ВСЯКУ ОПОРУ ТА ЙДЕ НА РОЗКЛАДАННЯ. ПОСТІЙНІСТЬ У ПРИЙНЯТОМУ ДОБРОМУ НАМІРІ І ТЕРПІННІ В ТРУДАХ ЧЕРЕЗ НЬОГО ЗОВСІМ ЗАСМУЧУЮТЬ ГРІХ ТА ВИЖИВАЮТЬ ЙОГО.
ТОДІ ПОЧИНАЄТЬСЯ ЦАРСТВО ДОБРА ВСЕРЕДИНІ, І СТОЇТЬ ВОНО, ПОКИ НЕ ЗАКРАДЕТЬСЯ ЯКИЙ-НЕБУДЬ ЗЛИЙ ПОМИСЛ І, ОТРИМАВШИ СОБІ ДОЗВІЛ, НЕ ВІДБУДЕТЬСЯ ЗНОВУ РОЗДІЛЕННЯ.
ДАЙ ТІЛЬКИ ХОДУ ГРІХОВНІЙ ДІЇ, ЩО ЗАРОДИЛАСЯ, З’ЄДНАЙСЯ З НЕЮ І ПРИВЕДИ ЇЇ У ДІЮ – І ЗНОВУ ПОЧНЕ ДОБРО СЛАБШАТИ, А ЗЛО – РОСТИ, ПОКИ ЗОВСІМ ЙОГО НЕ ВИЖИВЕ.
ЦЕ МАЙЖЕ БЕЗПЕРЕРВНА ІСТОРІЯ ВНУТРІШНЬОГО ЖИТТЯ У ТИХ, ХТО СЛАБКИЙ СЕРЦЕМ І НЕМАЄ СИЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ.