Неділя 16-а після П’ятидесятниці. Глас 7. |
Посту немає.
|
Зачаття чесного, славного Пророка, Предтечі і Хрестителя Господнього Іоанна. Прославлення свт. Іннокентія, митр. Московського (1977). Прославлення прп. Єлени Києво-Флорівської (2009).
Прпп. жон Ксанфіппи і Поліксенії (109). Мц. Іраїди діви (бл. 308). Мчч. Андрія , Іоанна і чад Іоаннових Петра та Антоніна (IX).
Євангельські Читання
Утр. – Єв. 5-е, Лк., 113 зач., XXIV, 12-35. Літ. – 2 Кор., 181 зач., VI, 1-10. Лк., 17 зач., V, 1-11. Предтечі: Гал., 210 зач. (від полу́), IV, 22-31. Лк., 2 зач., I, 5-25.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
ЦІЛУ НІЧ ТРУДИЛИСЯ РИБАЛКИ ТА НІЧОГО НЕ ЗЛОВИЛИ; АЛЕ КОЛИ ГОСПОДЬ УВІЙШОВ на їх човен та після проповіді сказав закинути сіті, впіймалося стільки, що витягнути не могли і сітка прорвалася.
Це образ всякої праці без допомоги Божої та праці з допомогою Божою.
Поки одна людина трудиться і тільки своїми силами хоче чогось досягнути – все з рук валиться; коли ж наближається до нього Господь, звідки і потече добро за добром. У духовно-виховному відношенні неможливість успіху без Господа відразу помітна: “без Мене не можете творити нічого “, – сказав Господь. І цей закон діє у всьому.
Як гілка, яка не зрощена з деревом, не тільки не плодоносить, але висихаючи і живність втрачає, так і люди, якщо не перебувають у живому спілкуванні з Богом, плодів правди, які цінні для життя вічного, приносити не можуть.
Добро якесь і буває у них інколи, тільки на вигляд добро, а за своєю суттю – недоброякісне; як лісне яблуко і гарне з вигляду, а спробуй – кисле. І у зовнішньому, житійському відношенні також добре видно: б’ється, б’ється, і все не до пуття. Коли ж зійде благословіння Боже, – звідки що і береться. Уважні до себе та до шляхів життя на досвіді знають ці істини.