Неділя 4 після П’ятидесятниці. | Петрів піст. |
Коробейниківської-Казанської ікони Божої Матері (перехідне святкування в неділю 18 червня або в 1-шу неділю після 18 червня).. Собор прпп. отців Псково-Печерських (перехідне святкування в Неділю 4-ту після П’ятидесятниці). Володимирської (Києво-Вишгородської) ікони Божої Матері (1480). Мц. Агрипини (253–260). Мчч. Євстохія, Гаїя, Провія, Лоллія, Урвана та інших (IV). Прав. отрока Артемія Веркольського (1545). Друге перенесення мощей свт. Германа, архієп. Казанського (1714). Сщмчч. Олександра Миропольського, Петра Смородінцева пресвітерів (1918); сщмч. Митрофана (Краснопольського), архієп. Астраханського (1919). Собор Володимирських святих. Псково-Печерської, йменованої «Розчулення» (1524), Заоникіївської (1588) та йменованої «Вратарниця», або «Незгасима Свіча» (1894), ікон Божої Матері. |
Богослужбові читання Святого Письма на сьогодні:
На утрені: – Лк. 24:1-12 (зач. 112).; Лк. 1:39-49,56 (зач. 4). На літургії: – Апостол: Рим. 6:18-23 (зач. 93).; Богородиці: Флп. 2:5-11 (зач. 240). Євангеліє.: Мф. 8:5-13 (зач. 25).; Богородиці: Лк. 10:38-42,11:27-28 (зач. 54). |
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Марія ж обрала благу частину” (Лк. 10:42). Успіння Божої Матері представляє благий кінець цього обрання. Сам Спаситель в Успінні Її прийняв у руки Свої Її душу. Того ж сподоблялися і багато святих; те ж зустрічають у різних видах і ступенях і всі виборці благої частини. У час обрання упованням тільки передбачається цей кінець, а в деякій мірі навіть передчувається; але потім труди, боротьба і примуси слідують одні за одними і затьмарюють обраний шлях. Дороговказною зіркою залишається благий кінець благої частини. Це те саме, що вдалині світиться вогник для подорожнього, захопленого темрявою. Надія — збуджувач енергії та підтримувач терпіння і сталості в розпочатому, а сама вона міцна вірою. По вірі обирають, сподіванням бувають твердими в обранні, а терпінням досягають благого кінця.