Седмиця 11-а після П’ятидесятниці. Глас 1. |
Посту немає.
|
Мчч. Агафоника, Зотика, Феопрепія (Боголєпа), Акиндина, Северіана та інших (305-311). Прп. Ісаакія I Оптинського (1894). Сщмч. Горазда, єп. Богемського і Мораво-Сілезького (1942) (Серб.).
Сщмч. Афанасія єп. (270-275), прп. Анфуси (бл. 298) та слуг її, мчч. Харисима і Неофіта (270-275). Мц. Євлалії діви (бл. 303).
Сщмчч. Макарія, єп. Орловського, Іоанна та Олексия пресвітерів (1918). Сщмчч. Феодора, єп. Пензенського і з ним Василія і Гавриїла пресвітерів (1937). Сщмчч. Іоанна, єп. Великолукського, Олексія, архієп. Омського, Олександра, Михаілаі Феодора пресвітерів, прмчч. Іларіона, Іоаннаі Ієрофея (1937).
Євангельські Читання
1 Кор., 123 зач., I, 3-9. Мф., 78 зач., XIX, 3-12.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
ГОСПОДЬ КАЖЕ, ЩО ПОДРУЖНІЙ СОЮЗ ВІД ПОЧАТКУ САМ БОГ БЛАГОСЛОВИВ І ВКЛАВ
ЗАКОН ЦЕЙ У ЄСТВО НАШЕ;
ПРО ТИХ ЖЕ, ХТО ХОЧЕ НЕ ОДРУЖУВАТИСЯ, СКАЗАВ: “ХТО МОЖЕ ВМІСТИТИ, ХАЙ ВМІСТИТЬ”.
ЗРОЗУМІЛО, ЩО ХОЧ І ВИЗНАВ ВІН ШЛЮБ ЗАКОНОМ ПРИРОДНІМ, АЛЕ НЕ НАСТІЛЬКИ НЕОБХІДНИМ ТА НЕМИНУЧИМ, ЩОБИ НЕ БУЛО МІСЦЯ БЕЗШЛЮБНОСТІ. І ОСТАННЄ ВІН ДОЗВОЛЯЄ, АЛЕ ОБМЕЖУЄ УМОВОЮ, ЯКА ЗБЛИЖУЄ ЙОГО З ЗАКОНОМ ЄСТВА.
СКОПЕЦЬ ВІД НАРОДЖЕННЯ – БЕЗШЛЮБНИЙ ЗА ЗАКОНОМ ПРИРОДИ; АЛЕ І ТОЙ, ХТО ЗА СВОЇМ БАЖАННЯМ СТАВИТЬ СЕБЕ У ТАКЕ СТАНОВИЩЕ, В ЯКОМУ ПРИРОДНІЙ СКОПЕЦЬ ЗНАХОДИТЬСЯ ВІД НАРОДЖЕННЯ БЕЗ УЧАСТІ СВОЄЇ ВОЛІ – СТАЄ НА ОДНІЙ З НИМ ЛІНІЇ ЩОДО ПРИРОДНІХ ПОТРЕБ.
ВІДПОВІДНО, У ЦЬОМУ ПЛАНІ ЯК ПЕРШИЙ, ТАК І ДРУГИЙ – БЕЗШЛЮБНІ ВІД ПРИРОДИ. ЧОМУ Ж ДУХОВНЕ СКОПЧЕСТВО АБО Ж ДОБРОВІЛЬНА БЕЗШЛЮБНІСТЬ ВВАЖАЄТЬСЯ НЕПРИРОДНІМ?
ТОМУ, ЩО НЕ РОЗУМІЮТЬ ЄСТВА. У НИХ ТІЛЬКИ ТЕ ПРИРОДНЄ, ЩО ПРИРОДНЄ ТІЛУ, А ЩО ПРИРОДНЄ ДУХУ І ЩО У ХОДІ ВПЛИВУ ЙОГО НА ТІЛО СТАЄ ПРИРОДНІМ, ТОГО ВОНИ НЕ ХОЧУТЬ ВВАЖАТИ ПРИРОДНІМ.
І ЯКБИ Ж ТО ВСІ ЦІ ЛЮДИ БУЛИ ІЗ МАТЕРІАЛІСТІВ, АЛЕ Ж НІ: ПОГОВОРИТИ З НИМИ ПРО ЩО-НЕБУДЬ ІНШЕ, ВОНИ ТЕЖ БУДУТЬ МУДРУВАТИ.