Мц. Іуліанії і з нею 500 мужів та 130 жон, що в Нікомідії постраждали (304).
Мч. Фемістоклія (251). Свт. Петра, митр. Київського і всієї Русі, чудотворця (1326). Мц. блгв. кнг. Іуліанії Вяземської (1406). Блж. Прокопія, Христа заради юродивого, В’ятського (1627). Свт. Філарета (Амфітеатрова), митр. Київського (1857). Сщмч. Михаїла Кисєльова пресвітера (1918); сщмч. Никити (Прибиткова), єп. Бєльовського (1938); сщмч. Сергія Цвєткова диякона (1938); сщмч. Леонтія Строцюка диякона (1940).
Євангельські Читання
Утр. – Ін., 35 зач. (від полу), X, 1-9. Літ. – Як., 50 зач., I, 1-18. Мк., 44 зач., X, 11-16. Свт.: Євр., 318 зач., VII, 26 – VIII, 2. Лк., 24 зач., VI, 17-23. На малому повечір’ї читається трипіснець.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“ТОЖ, ЩО БОГ з’єднав, ЛЮДИНА НЕХАЙ НЕ РОЗЛУЧАЄ!” ЦИМИ СЛОВАМИ ГОСПОДЬ УТВЕРДЖУЄ НЕРОЗРИВНІСТЬ ШЛЮБУ; ТІЛЬКИ ОДИН ЗАКОННИЙ ПРИВІД ДЛЯ РОЗЛУЧЕННЯ ВКАЗАНИЙ – НЕВІРНІСТЬ ПОДРУЖЖЯ: АЛЕ ЯК БУТИ, ЯКЩО ВІДКРИЄТЬСЯ ЩО-НЕБУДЬ ПОДІБНЕ? ПОТЕРПИ.
У НАС Є ЗАГАЛЬНА ЗАПОВІДЬ – ОДИН ОДНОГО ТЯГОТИ НОСИТЬ; ТИМ ОХОЧІШЕ ПОВИННІ ВИКОНУВАТИ ЇЇ ВЗАЄМНО ОДИН ДО ОДНОГО ТАКІ БЛИЗЬКІ ЛЮДИ, ЯК ПОДРУЖЖЯ. НЕБАЖАННЯ ПОТЕРПІТИ РОЗДУВАЄ НЕПРИЄМНОСТІ ТА ДРІБНИЦІ НАГРОМАДЖУЮТЬ У СТІНУ, ЯКА РОЗ’ЄДНУЄ.
НА ЩО РОЗУМ ДАНИЙ? ЗГЛАДЖУВАТИ ЖИТТЄВИЙ ШЛЯХ. РОЗСУДЛИВІСТЬ РОЗВЕДЕ ПРОТИЛЕЖНОСТІ, ЯКІ ТРАПЛЯЮТЬСЯ. НЕ розучаються ВОНИ ВІД НЕСТАТКУ РОЗСУДЛИВОСТІ ЖИТТЄВОЇ, А БІЛЬШЕ ВІД НЕБАЖАННЯ ОБДУМАТИ ХОРОШЕНЬКО СТАН СПРАВ, А ЩЕ БІЛЬШЕ ВІД ТОГО, ЩО НЕМАЄ У ЖИТТЯ ІНШОЇ ЦІЛІ, ОКРІМ СОЛОДУ.
ЧИМ БІЛЬШ ВУЛЬГАРНИМИ СТАЮТЬ ЦІЛІ ЖИТТЯ, ТИМ БІЛЬШЕ ЧАСТІШАЮТЬ РОЗЛУЧЕННЯ – З ОДНОГО БОКУ, А З ІНШОГО – БЕЗЗАКОННЕ ТИМЧАСОВЕ СПІВЖИТТЯ. ДЖЕРЕЛО Ж ЦЬОГО ЗЛА У МАТЕРІАЛІСТИЧНОМУ ПОГЛЯДІ НА СВІТ ТА ЖИТТЯ.