Седмиця 20-а після П’ятидесятниці. Глас 2. |
![]() Посту немає.
|
Прп. Євфимія
Нового, Солунського (889).
Прмч. Лукіана
, пресвітера Антіохійського (312).
Свт. Афанасія
спов., єп. Ковровського (1962).
Мчч. Сарвіла і Вевеї
(бл. 98-117). Свт. Савина
, єп. Катанського (760). Сщмч. Лукіана
Печерського (1243). Свт. Іоанна
, єп. Суздальського (1373).
Сщмч. Симеона пресвітера (1918). Сщмч. Димитрія пресвітера (1942).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Ким мене вважають люди”, – запитував Господь.
У відповідь на це апостоли передали думки, які ширилися у народі про Нього, що зводилися до тодішнього образу думок: хто говорив, що Він – Іоанн Хреститель, хто – що Він – Ілля, хтось – що який-небудь із древніх пророків, що воскреснув.
Як же відповідають нині? Також різне і кожен згідно своїх думок. Матеріалісти, безбожники та бездушні з породи мавп яку відповідь дадуть, коли у них немає ні Бога, ні душі? Спірити, подібно аріанам, відбуваються відповіддю, яка проклята на першому вселенському соборі.
Деїсти бачать Бога дуже далеким від світу, і не маючи сили вмістити у своїй системі таїнство втілення, відповідають, як евіоніти, социніани. Подібні відповіді ви почуєте і в руському суспільстві оскільки зазначені три види поглядів є та множаться і у нас.
Але дякувати Господу, є ще у нас безмірно переважаюча кількість вірян, що строго дотримуються апостольського сповідування, що Господь Іісус Христос – це Єдинородний Син Божий, який воплотився, ще в раю обіцяний прародителям нашим Спаситель та Визволитель роду людського.
Яка сторона переважить – єдиному Богу відомо. Будемо молитися про збереження у нас світу Христового та про відігнання пітьми лжевчень. Ласі ми на худе; тому не дивно, що брехня і візьме верх. Вона і нині вже ходить вулицями міста відкрито, тоді як раніше боязко ховалася від погляду віруючих християн.