Седмиця 20-а після П’ятидесятниці. Глас 2. |
Посту немає.
|
Прп. Євфимія Нового, Солунського (889). Прмч. Лукіана, пресвітера Антіохійського (312). Свт. Афанасія спов., єп. Ковровського (1962).
Мчч. Сарвіла і Вевеї (бл. 98-117). Свт. Савина, єп. Катанського (760). Сщмч. Лукіана Печерського (1243). Свт. Іоанна, єп. Суздальського (1373).
Сщмч. Симеона пресвітера (1918). Сщмч. Димитрія пресвітера (1942).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Ким мене вважають люди”, – запитував Господь.
У відповідь на це апостоли передали думки, які ширилися у народі про Нього, що зводилися до тодішнього образу думок: хто говорив, що Він – Іоанн Хреститель, хто – що Він – Ілля, хтось – що який-небудь із древніх пророків, що воскреснув.
Як же відповідають нині? Також різне і кожен згідно своїх думок. Матеріалісти, безбожники та бездушні з породи мавп яку відповідь дадуть, коли у них немає ні Бога, ні душі? Спірити, подібно аріанам, відбуваються відповіддю, яка проклята на першому вселенському соборі.
Деїсти бачать Бога дуже далеким від світу, і не маючи сили вмістити у своїй системі таїнство втілення, відповідають, як евіоніти, социніани. Подібні відповіді ви почуєте і в руському суспільстві оскільки зазначені три види поглядів є та множаться і у нас.
Але дякувати Господу, є ще у нас безмірно переважаюча кількість вірян, що строго дотримуються апостольського сповідування, що Господь Іісус Христос – це Єдинородний Син Божий, який воплотився, ще в раю обіцяний прародителям нашим Спаситель та Визволитель роду людського.
Яка сторона переважить – єдиному Богу відомо. Будемо молитися про збереження у нас світу Христового та про відігнання пітьми лжевчень. Ласі ми на худе; тому не дивно, що брехня і візьме верх. Вона і нині вже ходить вулицями міста відкрито, тоді як раніше боязко ховалася від погляду віруючих християн.