Середа Світлої седмиці.
Свт. Мартина спов., папи Римського (655).
Мч. Ардаліона (305–311). Мчч. 1000 Персидських і Азата скопця (близько 341). Мчч. Антонія, Іоанна та Євстафія Литовських (1347). Св. Олександра спов., пресвітера (1941). Собор преподобних отців, Богошественної гори Синай подвижників (перехідне святкування у середу Світлої седмиці).
Віленської та Віленської-Остробрамської ікон Божої Матері.
Білевської («Віднайдення загиблих») та Касперівської (перехідні святкування в середу Світлої седмиці) ікон Божої Матері.
Євангельські Читання
Діян., 5 зач., II, 22-36. Ін., 4 зач., I, 35-51.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
ІСТИНУ ВОСКРЕСІННЯ РОЗУМ МОЖЕ ДОВОДИТИ СВОЇМИ МІРКУВАННЯМИ НА ОСНОВІ ПИСАННЯ, І СИЛУ ЙОГО ДОВОДІВ НЕ МОЖЕ НЕ ВИЗНАТИ НЕВІРУЮЧИЙ, ОСКІЛЬКИ НЕ ЗАГЛУШЕНЕ ЩЕ У НЬОМУ ПОЧУТТЯ ІСТИНИ.
ВІРУЮЧІ НЕ ВИМАГАЮТЬ ДОКАЗІВ, ТОМУ ЩО ЦЕРКВА БОЖА ПЕРЕПОВНЕНА СВІТОМ ВОСКРЕСІННЯ. ПРАВИЛЬНІ ТА ПЕРЕКОНЛИВІ ОБИДВІ ВКАЗІВКИ НА ІСТИНУ. АЛЕ ПРОТИ МІРКУВАНЬ РОЗУМУ МОЖУТЬ НАРОДЖУВАТИСЯ ТА ТРАПЛЯТИСЯ ПРОТИМІРКУВАННЯ, І ВІРА МОЖЕ БУТИ ПОХИТНЕНА СУМНІВАМИ, ЯКІ ПРИХОДЯТЬ ЗЗОВНІ ТА ВИНИКАЮТЬ ВСЕРЕДИНІ.
ЧИ НЕМАЄ НЕВІДСТУПНОЇ ОГОРОЖІ ДЛЯ ІСТИНИ ВОСКРЕСІННЯ? Є. ЦЕ БУДЕ, КОЛИ СИЛА ВОСКРЕСІННЯ, ПРИЙНЯТА ЩЕ У ХРЕЩЕННІ, ПОЧНЕ ДІЙСНО ВИЯВЛЯТИСЯ У ВИНИЩУВАННІ РОЗТЛІННЯ ДУШІ ТА ТІЛА, ЗАПРОВАДЖЕНИХ У НИХ ПОЧАТКОМ НОВОГО ЖИТТЯ. ТАКИМ БУДЕ ХОДИТИ У СВІТІ ВОСКРЕСІННЯ, І ЙОМУ БЕЗУМНИМ ЗДАСТЬСЯ КОЖЕН, ХТО ГОВОРИТЬ ПРОТИ ІСТИНИ ВОСКРЕСІННЯ, ЯК ТОМУ, ХТО ХОДИТЬ ВДЕНЬ І ГОВОРИТЬ – НІБИ ЗАРАЗ НІЧ.