Седмиця – загальна. Глас 4. |
Посту немає. |
Сщмч. Власія, єп. Севастійського, і з ним двох отроків та 7 жон (бл. 316). Блгв. Кн. Всеволода, у св. Хрещенні Гавриїла, Псковського (1138). Прп. Димитрія Прилуцького, Вологодського (1392). Прп. Кассіана Босого, Волоколамського (1532).
Прав. Феодори, цариці Грецької, яка відновила шанування святих ікон (бл. 867).
Євангельські Читання
2 Пет., 68 зач., III, 1-18. Мк., 61 зач., XIII, 24-31 .
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“День же Господній прибуде, як злодій вночі”. Злодій вночі підкрадається, коли його не чекають. Так і день Господній прийде, коли його не чекають. Але коли не чекають Грядущого, то і не готуються до стрітення Його. Щоб ми не допустили такої помилки, Господь і заповідав: “Пильнуйте, бо не знаєте, котрого дня прийде Господь ваш” (Мф. 24, 42). Між тим, що ми робимо? Чи пильнуємо? Чи чекаємо? – Треба зізнатися, ні. Смерті ще чекає хтось, а дня Господнього – навряд чи хто. І ніби мають рацію. Отці та праотці наші чекали, і не прийшов день. Як не бачимо нічого, то чому би треба було подумати, що він прийде у наші дні; то і не думаємо; не думаємо, і не чекаємо. Що дивного, якщо за такого нашого налаштування день Господній спаде на нас, як злодій. Ми схожі будемо на мешканців міста, відвідати яких обіцяв начальник губернії, нині – завтра. Чекали вони його годину, чекали другу, чекали день і потім сказали: не буде, і розійшлися додому. Але тільки розійшлися та стали відпочивати – він тут і є. Те ж і з нами буде: чи чекаємо, не чекаємо, день Господній прийде і прихід буде без попередження. Бо Господь сказав: “Небо і земля пройдуть, але слова Мої не пройдуть“. Та хіба не краще чекати, щоб не застали нас зненацька? Бо ж це не пройде нам даром.