Cедмиця 25 після П’ятидесятниці. Пісний день.
Мчч. Онисифора і Порфирія (близько 284–305). Прп. Матрони (близько 492). Прп. Феоктисти (881). Мч. Олександра Солунського (305–311). Мч. Антонія (V). Прп. Іоанна Колова (V). Прпп. Євстолії (610) і Сосипатри (625). Прп. Онисифора Печерського, в Ближніх печерах (1148). Свт. Нектарія, митр. Пентапольського, Егінського чудотворця (1920). Сщмчч. Парфенія (Брянських), єп. Ананіївського, Константина Черепанова, Димитрія Русинова, Нестора Паніна, Феодора Чичканова, Константина Немєшаєва, Віктора Климова, Ілії Рилько, Павла Ансимова пресвітерів, Іосифа Сченсновича диякона і прмч. Олексія (Задворнова) (1937). Собор Балтських святих. Ікони Божої Матері, йменованої «Скоропослушниця» (Х).
Євангельські Читання
Утр.: – Лк. 1:39-49,56 (зач. 4). На літ.: – Ап.: 2Сол. 2:1-12 (зач. 275).; Богородиці: Флп.: 2:5-11 (зач. 240). Єв.: Лк. 12:48-59 (зач. 69).; Богородиці: Лк. 10:38-42,11:27-28 (зач. 54).
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Марія ж обрала благу частину” (Лк. 10, 42). Успіння Божої Матері представляє благий кінець цього обрання. Сам Спаситель в успінні Її прийняв у руки Свої Її душу. Того ж сподоблялися і багато святих; теж зустрічають у різних видах і ступенях і всі виборці благої частини. У час обрання упованням тільки передбачається цей кінець, а в деякій мірі навіть передчувається; але потім труди, боротьба і примуси слідують одні за одними і затьмарюють обраний шлях. Дороговказною зіркою залишається благий кінець благої частини. Це те саме, що вдалині світиться вогник для подорожнього, захопленого темрявою. Надія – збуджувач енергії та підтримувач терпіння і сталості в розпочатому, а сама вона міцна вірою. По вірі обирають, сподіванням бувають твердими в обранні, а терпінням досягають благого кінця.