Cедмиця 20 після П’ятидесятниці. Посту немає.
Прп. Пелагії (457). Св. Пелагії дівиці (303). Прп. Таїсії (IV). Прп. Досифея Верхньоостровського, Псковського (1482). Прп. Трифона, архім. В’ятського (1612). Сщмчч. Димитрія (Добросердова), архієп. Можайського, і з ним Іоанна Хренова диякона, прмчч. Амвросія (Астахова) і Пахомія (Туркевича), прмц. Татіани (Безфамільної), мч. Миколая Рейна, мцц. Марії Волнухіної та Надії Ажгеревич (1937); сщмч. Іони (Лазарева), єп. Велізького, прмч. Серафима (Щелокова), сщмчч. Петра Нікотіна, Василія Озерецьковського, Павла Преображенського, Петра Озерецьковського, Володимира Сперанського пресвітерів, мчч. Віктора Фролова, Іоанна Рибіна, Миколая Кузьміна і мц. Єлисавети Куранової (1937); прмч. Варлаама (Єфимова) (кінець 1930-х). Прославлення прп. Олексія Карпаторуського (2001). Собор В’ятських святих. Ікони Божої Матері «Визволителька від напастей» (Ташлинська) (1917).
Євангельські Читання
На літ.: – Ап.: 2Кор. 1:8-11 (зач. 168). Єв.: Лк. 5:27-32 (Лк. 20).
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Я прийшов закликати не праведників, а грішників до покаяння” (Лк.5:32). Яка втіха для грішників! Але треба відстати від гріхів і творити одне добро; та й творячи добро, все ж таки вважати себе грішником, і до того ж не язиком, а в серці. Не гріши, а все ж, як справжній грішник, кайся і взивай до Господа про помилування. Коли будеш так налаштований, значить, стоїш в істині; якщо ж скоро схилишся до праведності і станеш вважати себе безгрішним, знай, що ти ухиляєшся від шляху правого і пішов до тих, яким немає спасіння. Як поєднати справне життя з почуттями гріховності – про це запитують тільки книжники, які пишуть, а не роблять; хто йде діяльним шляхом, для того це ясно до того, що він зрозуміти не може, як може бути інакше.