Седмиця 5-та після П’ятидесятниці. Глас 3. День пісний. |
Дозволяється їжа з олією.
|
Явлення ікони Пресвятої Богородиці у Казані (1579). Вмч. Прокопія (303).
Прав. Прокопія Устьянського (XVII). Прав. Прокопія, Христа ради юродивого, Устюзького чудотворця (1303). Сщмчч. Олександра, Феодора та Миколая пресвітерів (1918).
Знамення від ікони Божої Матері Благовіщення в Устюзі (1290). Шановані списки з Казанської ікони Божої Матері: у Москві (1612), Казані (1579), і Петербурзі (1721); Ярославська (1588), В’язниківська (1624), Нижньоломівська (1643), Вітебська (1655) Тобольська (1661), Каплунівська (1689), Тамбовська (1895), Пензенська (1717), Піщанська (1754), Чимєєвська (1770), Височинівська (XVIII), Вишенська (1812). Якобштадтської ікони Божої Матері (XVII).
Євангельські Читання
Рим., 117 зач., XV, 7-16. Мф., 48 зач., XII, 38-45
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У КОЖНІЙ ЛЮДИНІ, ЯКА НЕРОЗКАЯНО ЖИВЕ У ГРІХУ, ЖИВЕ БІС, ЯК У ДОМІ, І ВСІМ У НЬОМУ КЕРУЄ.
КОЛИ ЧЕРЕЗ БЛАГОДАТЬ БОЖУ ТАКИЙ ГРІШНИК ЖАЛІЄ ПРО СВОЇ ГРІХИ, КАЄТЬСЯ І ПЕРЕСТАЄ ГРІШИТИ, БІС ІЗ
НЬОГО ВИХОДИТЬ.
СПЕРШУ ВІН НЕ ТУРБУЄ ЦЮ ЛЮДИНУ,ТОМУ ЩО У НЕЇ СПОЧАТКУ БАГАТО РЕВНОСТІ, ЯКА ЯК ВОГОНЬ ПЕЧЕ БІСІВ І ЯК СТРІЛА ВІДБИВАЄ ЇХ.
АЛЕ ПОТІМ, КОЛИ РЕВНІСТЬ ПОЧИНАЄ ХОЛОНУТИ, ЗДАЛЕКА ПІДХОДИТЬ БІС ЗІ СВОЇМИ ГРІХОВНИМИ ВІЯННЯМИ, ВКИДАЄ У ДУМКУ ЛЮДИНИ СПОМИН ПРО ПОПЕРЕДНІ ГРІХОВНІ ЗАДОВОЛЕННЯ І ЗАКЛИКАЄ ПОВЕРНУТИСЯ ДО НИХ.
АЛЕ БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ ТОЙ, ХТО ХОЧЕ ПОКАЯТИСЬ. ВІД СПІВЧУТТЯ СКОРО ПЕРЕХОДИШ ДО БАЖАННЯ; ЯКЩО І ТУТ НЕ ПРИЙТИ ДО ТЯМИ І НЕ ПОВЕРНУТИ СЕБЕ У СТАН ПОПЕРЕДНЬОГО РЕТЕЛЬНОГО ДОГЛЯДУ ЗА СВОЇМИ ДУМКАМИ, ТО ПАДІННЯ ДУЖЕ БЛИЗЬКО.
ІЗ БАЖАННЯ НАРОДЖУЄТЬСЯ СХИЛЬНІСТЬ ДО ГРІХА І РІШУЧІСТЬ: У ДУМКАХ ГРІХ ВЖЕ ГОТОВИЙ, ДЛЯ ЗОВНІШНЬОГО ОЧІКУЄТЬСЯ ТІЛЬКИ ВДАЛИЙ МОМЕНТ.
ЯК ТІЛЬКИ ВІН НАСТАНЕ – ГРІХ БУДЕ СКОЄНИЙ. РАЗОМ ІЗ ЦИМ БІС ЗНОВУ ВИХОДИТЬ НА ПОЛЕ БИТВИ І ПОЧИНАЄ ГНАТИ ЛЮДИНУ ВІД ГРІХА ДО ГРІХА ЩЕ ШВИДШЕ, АНІЖ РАНІШЕ.
ЦЕ ПОКАЗАВ ГОСПОДЬ ПРИТЧЕЮ ПРО ПОВТОРНЕ ПОВЕРНЕННЯ БІСА У ДІМ ЧИСТИЙ ТА ВИМЕТЕНИЙ.