Седмиця 23-а після П’ятидесятниці. Глас 5. |
![]() Посту немає.
|
Мчч. Галактіона
та Єпистимії
(III).
Свт. Іони
, архієп. Новгородського (1470). Свт. Тихона
, патріарха Московського і всієї Русі.
Апп. від 70-ти Патрова, Єрма, Ліна, Гаїя, Філолога (I). Свт. Григорія, архієп. Александрійського (бл. 813-820). Отців Помісного Собору Руської Православної Церкви 1917–1918 років.
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Хто поставив Мене судити чи робити вас?” – сказав Господь тому, хто просив про розподіл з братом своїм. Потім додав: “не турбуйтеся”, що їсти і пити, і у що одягнутися.
Перед тим же повчав: залиште мертвих ховати своїх мерців; іншого разу переконував, що краще не одружуватися. Значить, увага та серце християн, які відхиляються від усього життєвого, і свобода від уз життєвих складають одну із рис християнства.
Те, що Господь благословляє шлюб та стверджує про його нерозривність, що відновлює силу заповіді, яка визначає відносини батьків та дітей, і залишає своє значення за владою та суспільними порядками, не згладжує цієї риси та не дає християнам права ухилятися від збереження їх та тримання у серці. Зістав те й інше, і побачиш, що на тобі лежить обов’язок при всьому життєвому устрої тримати серце своє безжиттєвим. Як це?
Виріши сам своїм життям; у цьому вся практична мудрість. Господь скеровує до вирішення цього таким правилом: шукайте, насамперед, Царства Божого”. Зверни всю турботу на те, що зацарював Бог у тобі, і все життєве втратить для тебе будь-яку привабливість.
Тоді буде вести свої справи зовнішні, а внутрішнім твоїм, твоїм серцем, буде володіти щось інше. Але якщо, в наслідок цього, народиться рішучість припинити і це зовнішнє відношення до життєвого, – не будеш у збитку: станеш ближчим до цілі, яку дасть тобі віра Христова.