Седмиця 4-а після Пасхи. Глас 3. |
![]() Посту немає.
|
Апп. від 70-ти Іасона
і Сосипатра
, Керкіри
діви та інших, що ними постраждали (I).
Мчч. Дади
, Максима
і Квінтиліана
(286).
Мчч. Саторнія, Іакісхола
, Фавстіана
, Яннуарія
, Марсалія
, Євфрасія
, Мамія
, Мурина
, Зінона
, Євсевія
, Неона
та Віталія
(бл. 63). Свт. Кирила
, єп. Туровського (бл. 1183).
Мц. Анни (1939). Знайдення мощей прп. спов. Софії Київської (2012).
Євангельські Читання
Діян., 24 зач., X, 1-16. Ін., 24 зач., VI, 56-69.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Коли Господь запропонував вчення про таїнство Тіла та Крові, вважаючи у ньому необхідну умову для спілкування з Собою та джерело життя істинного, тоді “багато з учнів Його відійшли від Нього і вже не ходили з Ним”.
Дуже чудесною здалася їм така справа безмежної до нас милості Божої, і неприхильність до чудесного відкинуло їх від Господа. Господь бачив це та, однак, готовий бути розіп’ятим за спасіння всякого, не знаходив можливим применшити або відмінити чудесне. Так воно є необхідним в економії нашого спасіння! Хоча, звичайно, із жалем, але залишив Він їх іти від Себе у пітьму невір’я та пагубу, і не їм тільки, але й вибраним дванадцятьом сказав з цього приводу: “чи не хочете і ви відійти?”, виявляючи готовність і їх відпустити, якщо не схиляться перед чудесністю.
Звідси виходить, що бігати від чудесного – теж саме, що бігати від Господа Спасителя, і той, хто відвертається від чудесного, – теж, що той, хто гине. Тож нехай слухають ті, які жахаються тільки при одній згадці про чудесне! Зустрінуть і вони чудо, якому не зможуть уже заперечити: це смерть і після смерті суд. Але чи послужить їм це неперечення у спасіння, один Бог знає.