Седмиця 1-а після П’ятидесятниці (загальниця). Глас 7. |
Посту немає.
|
Прмц. Феодосії діви, Константинопольської (730). Блж. Іоанна, Христа ради юродивого, Устюзького (1494). Знайдення мощей прп. Іова, в схимі Іісуса Анзерського (2000).
Мц. Феодосії діви, Тірської (бл. 307-308). Пам’ять I Вселенського Собору (325). Собор святих Красноярської митрополії.
Сщмч. Іоанна диякона та мч. Андрія (1938). Свт. Луки спов., архієп. Кримського (1961).
Ікон Божої Матері, іменованих “Споручниця грішних”. Ікони Божої Матері іменованої “Споручниця грішних”, Корецької (1622).
Євангельські Читання
Утр. – Ін., 35 зач. (від полу́), X, 1-9. Літ. – Рим., 81 зач., I, 28 – II, 9. Мф., 13 зач., V, 27-32. Свт.: Євр., 318 зач., VII, 26 – VIII, 2. Мф., 11 зач., V, 14-19.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Всякий, хто дивиться на жінку… уже прелюбодіяв з нею”. Як же бути, якщо живучи у суспільстві, не можна не дивитися на жінок? Але ж не просто той, хто дивиться на жінку, вже прелюбодіє, а тільки той, хто дивиться з бажанням.
Дивитися – дивись, а серце на прив’язі тримай. Дивися очима дітей, які дивляться на жінок чисто, без всяких дурних думок. Жінок і любити слід, бо в заповіді про любов до ближніх не виключаються вони, – але любов’ю чистою, у якій є в думці душа та духовність, окрім всього іншого…
У християнстві, як перед Богом, немає чоловічої статі, ні жіночої, так і у взаємних відносинах християн. Скажеш, складно. Так, без боротьби не буває, але боротьба передбачає нехотіння злого, нехотіння ж милостивим Господом перетворюється у чистоту.