Седмиця 9-а після П’ятидесятниці. Глас 7. |
Посту немає.
|
Сщмчч. Єрмолая, Єрміпа і Єрмократа, ієреїв Нікомідійських (бл. 305).
Прмц. Параскеви (138-161). Прп. Мойсея Угрина, Печерського (бл. 1043) і прп. Мойсея, чудотворця Печерського, в Дальніх печерах (XIII-XIV).
Сщмч. Сергія пресвітера (1937).
Євангельські Читання
Прп.: Гал., 213 зач., V, 22 – VI, 2. Лк., 24 зач., VI, 17-23. Ряд.: Рим., 113 зач., XIV, 6-9. Мф., 64 зач., XV, 32-39.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У ЄВАНГЕЛІЇ, КОТРЕ СЬОГОДНІ МИ ЧУЄМО У
ХРАМАХ, Є РОЗПОВІДЬ ПРО ТЕ, ЯК ІНШОГО РАЗУ НАСИТИВ ГОСПОДЬ СУПРОВОДЖУЮЧИЙ ЙОГО НАРОД, ЩОБ ПОКАЗАТИ, ЩО ВІН ЗАВЖДИ ГОТОВИЙ ЩЕДРО НАДІЛЯТИ ВІРУЮЧИЙ НАРОД.
ВІН МІГ РОБИТИ ЦЕ І КОЖНОГО РАЗУ, АЛЕ НЕ РОБИВ, ЩОБ НЕ ВІДУЧИТИ ВІД ЗВИЧАЙНОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ, НИМ ЖЕ ЗАВЕДЕНОГО, ЗАТВЕРДЖЕНОГО ТА ПІДТРИМУЮЧОГО. ТАКИМ Є БОЖЕ ПРОВИДІННЯ.
ГОЛОВНІ ВСЕОСЯЖНІ ДІЇ ПРОМИСЛУ БОЖОГО ЗДІЙСНЕНІ СПОЧАТКУ ПРИ ВЛАШТУВАННІ ВСІХ РЕЧЕЙ; АЛЕ ВЛАШТУВАВШИ ВСЕ ТА ПУСТИВШИ У ХІД, БОГ НЕ ЗВ’ЯЗАВ СЕБЕ НІЧИМ.
ВІН ДІЄ ЯК ГОСПОДАР У ДОМІ, ЯКИЙ НАВОДИТЬ ПОРЯДКИ, ПІДТРИМУЮЧИ ЇХ, НЕ ЗВ’ЯЗУЄ СЕБЕ НИМИ, А СТАВИТЬСЯ ДО НИХ ВЛАДНО, З ГОСПОДАРСЬКИМ БЛАГИМ НАМІРОМ.
ПРОТИВНИКИ ВІРИ НЕ РОЗУМІЮТЬ ЗНАЧЕННЯ БОЖОГО, ПРОМИСЛУ І, РОЗШИРЮЮЧИ ЙОГО В ДУМКАХ СВОЇХ ДАЛІ ПОТРІБНИХ МЕЖ І НЕ БАЧАЧИ ЗДІЙСНЕННЯ СВОЇХ РОЗДУМІВ НА ДІЛІ, ЗАПЕРЕЧУЮТЬ САМ ПРОМИСЕЛ.
ТОГО ПРОМИСЛУ, ЯКОГО ВОНИ ПОТРЕБУЮТЬ, ТОЧНО НЕМАЄ; АЛЕ БЕЗ СУМНІВУ Є ТАКИЙ, ЯКИЙ УГОДНО ЗАСНУВАТИ ТА УТРИМУВАТИ САМОМУ ГОСПОДУ БОГУ.