Седмиця 6-та після Пасхи. Глас 5. |
Посту немає.
|
Третє знайдення глави Предтечі і Хрестителя Господнього Іоанна (бл. 850).
Мц. Вікторії Єфеської. Сщмч. Ферапонта, єп. Кіпрського (IV). Свт. Іннокентія, архієп. Херсонського (1857). Собор мучеників Холмських і Підляських.
Прмц. Єлени (1938). Прмч. Тавріона (1939).
Євангельські Читання
Утр. – Лк., 31 зач., VII, 17-30. Літ. – Діян., 39 зач., XVII, 1-15. Ін., 40 зач., XI, 47-57. Предтечі: 2 Кор., 176 зач., IV, 6-15. Мф., 40 зач., XI, 2-15.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Що нам робити? Ця Людина багато чудес творить”. Тільки і знайшла в Спасителю в наші дні німецька вченість тільки і знаходить недоречного в Євангелії Христовому, що надприродного: все добре, тільки це – вгору не іде. І в рішенні обидві вченості зійшлися.
Іудейська вирішила: “краще, щоб одна людина померла”, а не всі загинуть; і німецька встановила: усунемо надприродне, щоб зберегти всі інші істини євангельські. Що ж вийшло? Ті погубили народ, а ці розгубили всі християнські істини, і тепер залишилися майже ні до чого. Господь є краєугольним каменем дому спасіння; так і віра в надприродне є краєугольним каменем всієї будівлі богодухновенної істини. Сам Спаситель, у лиці Своєму, вінець надприродності, а в Церкві – невичерпне Джерело її. Той, хто торкнеться цього пункту, торкнеться ока Божого.