Седмиця 26-а після П’ятидесятниці. Глас 8. Різдвяний піст. |
Їжа з олією.
|
Передсвято Введення у храм Пресвятої Богородиці. Прп. Григорія Декаполита (816). Свт. Прокла, архієп. Константинопольського (446-447).
Мч. Дасія (284-305). Мчч. Євстафія, Феспесія та Анатолія (312). Сщмчч. Нірси єп. та Іосифа, учня його, Іоанна, Саверія, Ісакія та Іпатія, єпп. Персидських; мч. Азата скопця, Сасонія, Фекли , Анни та інших багатьох мужів та жон, що в Персиді пострадали (343). Прп. Даміана (в схимі Діодора) Юр’єгорського (1633).
Сщмчч. Олексія, Олександра, Володимира , Іоанна, Олексія, Василія, Миколая, Іоанна, Єміліана, Миколая пресвітерів, і прмчч. Арсенія, Євтихія та Іларіона, прмц. Іоанникії ігумені (1937). Прмц. Татіани (після 1937).
Євангельські Читання
1 Тим., 283 зач., III, 1-13. Лк., 80 зач., XVI, 1-9, і за пятницу (під зачало): 1 Тим., 285 зач., IV, 4-8, 16. Лк., 82 зач., XVI, 15-18; XVII, 1-4. Свт.: Євр., 318 зач., VII, 26 – VIII, 2. Ін., 36 зач., X, 9-16.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
ПРИТЧА ПРО НЕПРАВЕДНОГО ПОГОНИЧА, ЯКИЙ БУВ ВИКРИТИЙ. БАЧИШ, ЯК УМУДРИВСЯ ВІН ВИПЛУТАТИСЯ З БІДИ! ХОЧ БИ ВСІМ НАМ ТАК ПРИМУДРИТИСЯ ВЛАШТУВАТИ СВОЄ ЖИТТЯ ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ПОКИНЕМО ЦЕЙ СВІТ!
АЛЕ НІ, “СИНИ ВІКУ ЦЬОГО БІЛЬШ ЗДОГАДЛИВІ ЗА СИНІВ СВІТУ У СВОЄМУ РОДІ”. ЧОМУ ПОГОНИЧ ТАК ЗАКЛОПОТАВСЯ? ВІД ТОГО, ЩО БЛИЗЬКОЮ БУЛА БІДА. БЛИЗЬКІСТЬ БІДИ ПРОБУДИЛА ЕНЕРГІЮ ТА КМІТЛИВІСТЬ, І ВІН СКОРО ВСЕ ВЛАДНАВ. А У НАС НІБИ НЕ БЛИЗЬКОЮ Є БІДА? СМЕРТЬ МОЖЕ ПРИЙТИ ЩОХВИЛИНИ, А ЗА НЕЮ ВІДРАЗУ Ж І “ДАЙ ВІДПОВІДЬ ЗА ВСЕ СКОЄНЕ ТОБОЮ”.
ВСІ ЦЕ ЗНАЮТЬ, АЛЕ ВСЕ ОДНО МАЙЖЕ НІХТО І НЕ ВОРУШИТЬСЯ. ЩО ЦЕ ЗА ПОМУТНІННЯ РОЗУМУ? ТЕ, ЩО НІХТО НЕ ДУМАЄ ЗАРАЗ ВМИРАТИ, А ДУМАЄ, ЩО ПРОЖИВЕ ДЕНЬ-ДРУГИЙ; ХОЧ І НЕ ВІН ВИЗНАЧАЄ ТЕРМІН, А ВСЕ ПЕРЕКОНАНИЙ, ЩО СМЕРТЬ ЩЕ ПОПЕРЕДУ. ВІД ТОГО І БІДА БАЧИТЬСЯ ВСЕ ЩЕ ПОПЕРЕДУ. БІДА ПОПЕРЕДУ – І ДУМКИ НА ВИПАДОК БІДИ ВІДКЛАДАЮТЬСЯ НА МАЙБУТНЄ.
ЦІЛЕ ЖИТТЯ ЗАЛИШАТИСЯ В НЕВИПРАВЛЕНОСТІ НІХТО НЕ ДУМАЄ, А ТІЛЬКИ ВІДКЛАДАЄ НА НИНІШНІЙ ДЕНЬ. А ОСКІЛЬКИ І ВСЕ ЖИТТЯ СКЛАДАЄТЬСЯ З НИНІШНІХ ДНІВ ТА ГОДИН, ТО І НЕ ПРИХОДИТЬ ТУРБОТА ПРО ТЕ, ЯК ВЛАШТУВАТИСЯ НА МАЙБУТНЄ.