| Седмиця 28-а після П’ятидесятниці. Глас 2. Різдвяний піст. |
Дозволяється риба.
|
Сщмч. Іларіона![]()
, архієп. Верейського (1929).
Сщмч. Єлевферія![]()
, матері його мц. Анфії
і мч. Корива
єпарха (бл. 117-138).
Прп. Павла![]()
Латрійського (955).
Свт. Стефана
спов., архієп. Сурозького (VIII).
Собор Кримських святих. Прав. Димитрія Горського (1828).
Мч. Єлевферія
кувікуларія (IV). Прп. Парда
пустельника (VI). Прп. Трифона![]()
Печензького, Кольського (1583). Собор Кольських святих.
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
ВИФСАЇДСЬКОГО СЛІПОГО ГОСПОДЬ НЕ РАПТОМ ЗЦІЛИВ, АЛЕ СПОЧАТКУ НЕ ПОВНІСТЮ, А ПОТІМ ПОВНІСТЮ, ТОЖ ВІН СТАВ БАЧИТИ ВСЕ ЯСНО. ДЛЯ ЧОГО ГОСПОДЬ ТАК ЗРОБИВ, ЙОМУ ЄДИНОМУ ВІДОМО.
МИ ВЖЕ ВІЗЬМЕМО ЗВІДСИ ТАКУ ДУМКУ: ЯКЩО ВВАЖАЛОСЯ ПОТРІБНО ЗЦІЛИТИ ТІЛЕСНИЙ ЗІР ПОСТУПОВО, ТО ТИМ БІЛЬШЕ ТАКА ПОСТУПОВІСТЬ НЕОБХІДНА ДЛЯ ПРОСВІТЛЕННЯ ОЧЕЙ РОЗУМУ НАШОГО. ТАК ВОНО І БУЛО.
У ПАТРІАРХАЛЬНИЙ ПЕРІОД БОГООДКРОВЕННЕ НАПОУМЛЕННЯ ЛЮДЕЙ БУЛО НЕ СКЛАДНИМ У ПЕРІОД ПІДЗАКОННИЙ, ВОНО СТАЛО СКЛАДНІШИМ ТА ДЕТАЛЬНІШИМ; У НАШ ХРИСТИЯНСЬКИЙ ПЕРІОД ВОНО ЩЕ ДЕТАЛЬНІШЕ ТА РОЗВИНЕНІШЕ; АЛЕ ХІБА ЦЕ КІНЕЦЬ?
НА ЗЕМЛІ ВИЩОГО НЕ ЧЕКАЙ, А НА ТОМУ СВІТІ БУДЕ. ДВА СВ. АПОСТОЛИ ПЕРЕКОНАЛИ НАС У ЦЬОМУ, СВ. ІОАНН ТА СВ. ПАВЛо. НИНІ БАЧИМО ВСЕ ніби КРІЗЬ ТЬМЯНЕ СКЛО, А ТОДІ ВСЕ ПОБАЧИМО ЯСНО. АЛЕ І ТАК БУДУТЬ СТУПЕНІ РОЗУМОВОГО ПРОСВІТЛЕННЯ, БО ОБЛАСТЬ БАЧЕННЯ БОЖОГО БЕЗМЕЖНА.
НА ЗЕМЛІ Ж ОДКРОВЕННЯ БОЖЕ ВЖЕ ЗАВЕРШЕНЕ; НІЧОГО І МРІЯТИ ПРО ВИЩЕ; ВСЕ МАЄМО, ЩО ПОТРІБНО; ЗРОЗУМІЙ ЦЕ ТА ЖИВИ ТИМ.
ХРИСТИЯНСЬКЕ ОДКРОВЕННЯ ПОПЕРЕДУ НЕ ОБІЦЯЄ НОВОГО ОДКРОВЕННЯ, АЛЕ ТІЛЬКИ ТЕ, ЩО ЄВАНГЕЛІЄ БУДЕ ВІДОМИМ У ВСЬОМУ СВІТІ І ЩО ЦЯ ПОВСЮДНІСТЬ ТА ЗАГАЛЬНІСТЬ ВЕДЕННЯ ЄВАНГЕЛІЄ Є МЕЖЕЮ БУТТЯ СПРАВЖНЬОГО ПОРЯДКУ РЕЧЕЙ. ТОДІ ВІРА ОСЛАБНЕ, ЛЮБОВ ВИЧЕРПАЄТЬСЯ, ЖИТТЯ СТАНЕ ТУГОЮ, – І ДОБРОТА БОЖа ПОКЛАДЕ КІНЕЦЬ СВІТУ.

