Седмиця 4-та після Пасхи. Глас 3. |
![]() Посту немає.
|
Сщмч. Мокія
(бл. 295). Рівноапп.
Мефодія
(885)
та Кирила
(869), учителів Словенських.
Рівноапостольного Ростислава
, князя Великоморавського (870).
Прп. Софронія, затворника Печерського (XIII). Свт. Никодима
, архієп. Сербського (1325). Сщмч. Іосифа
, митр. Астраханського (1672).
Сщмч. Михаїла пресвітера (1920). Сщмч. Олександра, архієп. Харківського (1940).
День тезоіменитства Святішого Патріарха Московського і всієї Русі Кирила.
Євангельські Читання
Утр. – Ін., 36 зач., X, 9-16. Літ. – Діян., 24 зач., X, 1-16. Ін., 24 зач., VI, 56-69. Рівноапп.: Євр., 318 зач., VII, 26 – VIII, 2. Мф., 11 зач., V, 14-19.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
КОЛИ ГОСПОДЬ ЗАПРОПОНУВАВ ВЧЕННЯ ПРО ТАЇНСТВО ТІЛА ТА КРОВІ, ВВАЖАЮЧИ У НЬОМУ НЕОБХІДНУ УМОВУ ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ З СОБОЮ ТА ДЖЕРЕЛО ЖИТТЯ ІСТИННОГО, ТОДІ “БАГАТО З УЧНІВ ЙОГО ВІДІЙШЛИ ВІД НЬОГО І ВЖЕ НЕ ХОДИЛИ З НИМ”.
ДУЖЕ ЧУДЕСНОЮ ЗДАЛАСЯ ЇМ ТАКА СПРАВА БЕЗМЕЖНОЇ ДО НАС МИЛОСТІ БОЖОЇ, І НЕПРИХИЛЬНІСТЬ ДО ЧУДЕСНОГО ВІДКИНУЛО ЇХ ВІД ГОСПОДА. ГОСПОДЬ БАЧИВ ЦЕ ТА, ОДНАК, ГОТОВИЙ БУТИ РОЗІП’ЯТИМ ЗА СПАСІННЯ ВСЯКОГО, НЕ ЗНАХОДИВ МОЖЛИВИМ ПРИМЕНШИТИ АБО ВІДМІНИТИ ЧУДЕСНЕ. ТАК ВОНО Є НЕОБХІДНИМ В ЕКОНОМІЇ НАШОГО СПАСІННЯ! ХОЧА, ЗВИЧАЙНО, ІЗ ЖАЛЕМ, АЛЕ ЗАЛИШИВ ВІН ЇХ ІТИ ВІД СЕБЕ У ПІТЬМУ НЕВІР’Я ТА ПАГУБУ, І НЕ ЇМ ТІЛЬКИ, АЛЕ Й ВИБРАНИМ ДВАНАДЦЯТЬОМ СКАЗАВ З ЦЬОГО ПРИВОДУ: “ЧИ НЕ ХОЧЕТЕ І ВИ ВІДІЙТИ?”, ВИЯВЛЯЮЧИ ГОТОВНІСТЬ І ЇХ ВІДПУСТИТИ, ЯКЩО НЕ СХИЛЯТЬСЯ ПЕРЕД ЧУДЕСНІСТЮ.
ЗВІДСИ ВИХОДИТЬ, ЩО БІГАТИ ВІД ЧУДЕСНОГО – ТЕЖ САМЕ, ЩО БІГАТИ ВІД ГОСПОДА СПАСИТЕЛЯ, І ТОЙ, ХТО ВІДВЕРТАЄТЬСЯ ВІД ЧУДЕСНОГО, – ТЕЖ, ЩО ТОЙ, ХТО ГИНЕ. ТОЖ НЕХАЙ СЛУХАЮТЬ ТІ, ЯКІ ЖАХАЮТЬСЯ ТІЛЬКИ ПРИ ОДНІЙ ЗГАДЦІ ПРО ЧУДЕСНЕ! ЗУСТРІНУТЬ І ВОНИ ЧУДО, ЯКОМУ НЕ ЗМОЖУТЬ УЖЕ ЗАПЕРЕЧИТИ: ЦЕ СМЕРТЬ І ПІСЛЯ СМЕРТІ СУД. АЛЕ ЧИ ПОСЛУЖИТЬ ЇМ ЦЕ НЕПЕРЕЧЕННЯ У СПАСІННЯ, ОДИН БОГ ЗНАЄ.