Седмиця 10-а після П’ятидесятниці. Глас 8. Успенський піст. |
Їжа з олією.
|
Мц. Сосани діви і з нею Гайя, папи Римського, Гавинія пресвітера, Клавдія, Максима, Препедігни, Олександра і Куфія (295-296). Прмчч. Феодора і Василія Печерських (1098). Прп. Феодора, кн. Острожського, Печерського (біл. 1483). Прп. Іоанна Святогірського, затворника (1867).
Євангельські Читання
Рим., 119 зач., XV, 30-33. Мф., 73 зач., XVII, 24 – XVIII, 4.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У ЄВАНГЕЛІЇ, КОТРЕ ЧИТАЄТЬСЯ СЬОГОДНІ У ХРАМАХ ЗА БОГОСЛУЖІННЯМ, МИ ЧУЄМО:
Господь платить потрібні податки церковні і дотримується усіх інші порядків, і церковних і громадянських, Він виконував їх, і апостолів так навчив, і апостоли потім передали цей закон усім християнам.
Тільки дух життя приймався новий, назовні все залишалось так як і було, полишаючи те, що явно було противне волі божій, як наприклад, участь в ідольських жертвах і т. п..
потім християнство взяло вверх, витіснило усі попередні порядки та запровадило свої.
Слід було очікувати, що таким чином духу християнському краще буде розвиватись та крепнути. Так воно й було, але не у всіх.
Більша частина, познайомившись із зовнішніми християнськими порядками на них і зупинялась, не турбуючись про дух життя.
Так є і до сьогодні. Із усієї маси християн лише хтось виявиться християнином по духу. Що ж інші? “Ім’я носять як живі, але от бачимо – мертві”.
Коли апостоли проповідували євангеліє, то слово їхнє вибирало частину божу з поміж усього середовища язичницького світу: сьогодні ж господь, через те ж слово, вибирає частину свою з середовища християнського світу.
“Той хто читає нехай розуміє”, і нехай має турботу взнати вірно, чи входить він до числа людей господніх, і якщо не буде впевнений у цьому, нехай потрудиться стати господнім, тому що в цьому спасіння.