Седмиця 20-та після П’ятидесятниці. Глас 2. День пісний. |
![]() |
Мчч. Євлампія
і Євлампії
(303-311).
Прп. Амвросія
Оптинського (1891). Свт. Інокентія
, єпископа Пензенського (1819).
Мч. Феотекна (бл. 284-305). Прп. Васіана
, чудотворця (V). Прп. Феофіла
спов. (бл. 717-741). Блж. Андрія
, Христа заради юродивого, Тотемського (1673). Свт. Амфілохія
, єп. Володимир-Волинського (1122). Собор Волинських святих.
Євангельські Читання
Утр. – Мф., 43 зач., XI, 27-30. Літ. – Флп., 245 зач., III, 8-19. Лк., 32 зач., VII, 31-35. Прп.: Гал., 213 зач., V, 22 – VI, 2. Лк., 24 зач., VI, 17-23.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“З КИМ ЗРІВНЯЮ ЛЮДЕЙ РОдУ ЦЬОГО? ТОБТО НЕВІРУЮЧИХ?
ЯКЩО ГОСПОДЬ СТАВИТЬ ЦЕ ПИТАННЯ НІБИТО У ЗДИВУВАННІ, ТО НЕ ГОДИТЬСЯ І НАМ ДИВУВАТИСЯ З ЯВИЩА НЕВІР’Я?
ЗДАВАЛОСЯ Б, ЯК ІТИ ПРОТИ ВСЕСТОРОННЬОЇ ОЧЕВИДНОСТІ? І ВСЕ ОДНО ТАКИ ІДУТЬ. ЩО САТАНА ПРОТИВИТЬСЯ – ЦЕ НЕ ДИВНО; ЙОГО ІМ’Я ТАКЕ: ПРОТИВНИК ІСТИНИ ТА ДОБРА; ДОБРЕ Ж ВИДНО, ЩО БОГ Є, ЩО ВІН НІБИ СУДИТЬ ЙОГО І ЗАСУДИТЬ, ЩО СТРАТА ЙОГО ВЖЕ ПРИГОТОВАНА, А ВСЕ ЙДЕ НАПЕРЕКІР, І НЕ ДЛЯ ЧОГОСЬ ІНШОГО, ЯК ТІЛЬКИ НА ЗЛО І, ВІДПОВІДНО, НА ВЕЛИКУ ЗАГИБЕЛЬ.
ЧИ НЕ ДЛЯ ЦЬОГО ДУХ БОГОБОРСТВА ВОЛОДІЄ І НЕВІРУЮЧИМИ? ПРИНАЙМНІ ЗА ТИМИ ПОНЯТТЯМИ, ЯКІ МИ МАЄМО ПРО ДУШУ ТА ЇЇ ДІЇ, НЕВІР’Я, ЗА ОЧЕВИДНОСТІ ОСНОВ ВІРИ, НЕ МОЖНА ПОЯСНИТИ, ТАК І ЯК НЕ МОЖНА ПОЯСНИТИ РАБСТВО ГРІШНИКА ПЕРЕД ГРІХОМ, КОЛИ ВІН ДІЗНАЄТЬСЯ ЯСНО, ЩО ГРІХ ЙОГО ГУБИТЬ.
І ЯКЕ Ж ПРОТИРІЧЧЯ! ТІЛЬКИ НЕВІРУЮЧІ ВІДКИДАЮТЬ БУТТЯ САТАНИ І НЕЧИСТИХ ДУХІВ. ТІ, ЯКИМ БИ БІЛЬШЕ ВСЬОГО ТРЕБА БУЛО БИ СТОЯТИ ЗА НИХ, ЗОВСІМ ВІДСТУПАЮТЬ ВІД НИХ. НЕ ВІД НИХ ЖЕ САМИХ І НАУКА ЦЯ? ТЕМНІ ПІТЬМУ ЛЮБЛЯТЬ І НАВЧАЮТЬ ГОВОРИТИ, ЩО ЇХ НЕМАЄ І ЩО У МОРАЛЬНОМУ СВІТІ БУДУЄТЬСЯ САМЕ СОБОЮ. БЕЗ ЇХ ПІДСТУПІВ.