Cедмиця 7 після П’ятидесятниці. | Пісний день. |
Явлення ікони Пресвятої Богородиці у Казані (1579). Вмч. Прокопія (303). Прав. Прокопія, Христа заради юродивого, Устюзького чудотворця (1303). Прав. Прокопія Устьянського (ХVII). Сщмчч. Олександра Попова, Феодора Распопова і Миколая Брянцева пресвітерів (1918). Знамення від ікони Божої Матері «Благовіщення» в Устюзі (1290). Шановані списки з Казанської ікони Божої Матері: у Москві (1612), Казані (1579) та Петербурзі (1721); Ярославська (1588), В’язниківська (1624), Нижньоломівська (1643), Вітебська (1655), Тобольська (1661), Каплунівська (1689), Тамбовська (1695), Пензенська (1717), Піщанська (1754), Чимєєвська (1770), Височинівська (ХVIII), Вишенська (1812). Якобштадтської ікони Божої Матері (XVII). |
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Без уваги і в життєвому порядку нічого не зробиш як слід; у порядку ж духовному – воно перше. Воно помічає погане і піддає його внутрішньому суду; воно ж становить варту внутрішньої палати, в якій обговорюють, що і як належить зробити, а потім оберігає і виконавців рішення. Не дивно тому, що духовне життя в усьому своєму обсязі іменується життям тверезим, і в писаннях отецьких найбільше ви зустрінете мови про тверезість або уважність: це одне й те саме. Як дорого тому навчитися увазі! Початкова праця у тих, хто почав піклуватися про душу, на це зазвичай і спрямовується.
І справа їхня починає бути схожою трохи на справу відтоді, як почне збиратися увага в себе; зазвичай вона вся поза, а не всередину. З цього ж моменту і внутрішнє життя зачинається і разом з увагою зріє і міцніє. Що це означає? Означає те, щоб встати розумом у серці перед Господом і перед обличчям Його свідомо все обговорювати і робити. Справа ця, очевидно, складна. Вона стає успішною разом з молитвою і наскільки зміцнюється нею, настільки і її зміцнює.