Седмиця 9-та після П’ятидесятниці. Глас 7. Успенський піст. |
Післясвято Преображения Господнього. Прмч. Дометія Персіянина і двох учнів його (363). Знайдення мощей свт. Митрофана, єп. Воронежського (1832). Прп. Антонія Оптинського (1865).
Мчч. Марина і Астерія (260). Прп. Ора Фиваідського (бл. 390). Прмц. Потамії чудотвориці (IV). Прп. Феодосія Нового, лікаря (IX-X). Свт. Ієрофея Венгерського (X) і св. Стефана I, короля Угорщини (1038). Прп. Пимена Багатостраждального, Печерського (1110). Прп. Меркурія Печерського, єп. Смоленського (1239). Прп. Пимена, постника Печерського (XIII-XIV). Прп. Феодори Сихловської (поч. XVIII) (Рум.).
Сщмчч. Олександра, Петра, Михаїла, Іоанна, Димитрія і Олексія пресвітерів, Єлисея диякона і прмч. Афанасія (1937). Сщмч. Василія пресвітера (1938).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У ЄВАНГЕЛІЇ, ЯКЕ СЬОГОДНІ ЧИТАЄТЬСЯ У ХРАМАХ, Є ТАКІ СЛОВА:
“ДІМ МІЙ Є ДОМОМ МОЛИТВИ, А ВИ ЗРОБИЛИ З НЬОГО ПЕЧЕРУ РОЗБІЙНИКІВ”.
УСІМ ВІДОМО, ЩО ХРАМ ПОТРЕБУЄ БЛАГОГОВІННЯ, ЗІБРАНОСТІ ДУМОК, ПОГЛИБЛЕНОГО РОЗДУМУ ТА СТОЯННЯ У ПРИСУТНОСТІ БОГА, ТА ВСЕ Ж ТАКИ, ХТО ВИКОНУЄ ЦЕ?
У ХРАМ ІДУТЬ З БАЖАННЯМ ПОМОЛИТИСЯ, ПОСТОЯТИ У НЬОМУ ТРОХИ З ТЕПЛИМ СТАРАННЯМ, А ПОТІМ ДУМКИ ПОЧИНАЮТЬ БРОДИТИ, У ГОЛОВІ ВІДБУВАЄТЬСЯ ТОРГ ЩЕ ШУМНІШИЙ ЗА ТОЙ, ЯКИЙ ПОБАЧИВ ГОСПОДЬ У ХРАМІ ЄРУСАЛИМСЬКОМУ.
ЧОМУ ТАК? ТОМУ ЩО ПЕРЕБУВАННЯ У ХРАМІ – ЦЕ ВІДОБРАЖЕННЯ ВСЬОГО ЖИТТЯ.
ЯК ЖИВУТЬ, ТАК І В ХРАМІ СЕБЕ ПОВОДЯТЬ. ХРАМ ВПЛИВАЄ ТА ДЕЩО ПІДТРИМУЄ ДУХОВНИЙ РУХ, АЛЕ ПОТІМ ЗВИЧАЙНА ТЕЧІЯ ДУХОВНОГО УСТРОЮ БЕРЕ СВОЄ.
ТОМУ, ЯКЩО ХОЧЕШ, ЩОБ ТВОЄ ПЕРЕБУВАННЯ У ХРАМІ БУЛО ГІДНИМ СТОЯННЯМ ПЕРЕД ЛИЦЕМ ГОСПОДА, ГОТУЙ СЕБЕ ДО ЦЬОГО ПОВСЯКДЕННИМ ЖИТТЯМ;
ХОДИ, СКІЛЬКИ МОЖЕШ У МОЛИТОВНОМУ НАСТРОЇ. ЦЯ ПРАЦЯ ПРИВЕДЕ ТЕБЕ ДО ТОГО, ЩО Й У ХРАМІ ВЕСЬ ЧАС ПРОСТОЇШ БЛАГОГОВІЙНО.
ЦЕ Ж БЛАГОГОВІННЯ НАДИХНЕ ТЕБЕ НА БЛАГОГОВІННЯ І В ЗВИЧАЙНОМУ ЖИТТІ. ТАК І ПІДЕШ ВСЕ ВИЩЕ І ВИЩЕ. ДОПОМОЖИ ЖЕ ГОСПОДИ, ПОЧИНАЙ!