Седмиця 27-а після П’ятидесятниці. Глас 1. Різдвяний піст. |
Свт. Амвросія, єп. Медіоланського (397). Прп. Антонія Сійського (1556). Прп. Ніла Столобенського (1554).
Мч. Афінодора (бл. 304). Мц. Філофеї (1060) (Рум.). Прп. Іоанна, посника Печерського (XII). Прп. Павла Послушливого, свт. Амвросія, єп. Кам’янець-Подільського, спов. (1932);
Прмч. Сергія (1917). Сщмч. Антонія пресвітера, прмч. Андроніка (1918). Сщмчч. Сергія, Михаїла і Сергія пресвітерів, Никифора диякона і прмчч. Галактіона і Гурія, мч. Іоанна (1937). Сщмчч. Петра і Василія пресвітерів (1941).
Селігерської (Володимирської) ікони Божої Матері.
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
САДУКЕЇ ЗАПЕРЕЧУВАЛИ ПРОТИ ВОСКРЕСІННЯ, ЯКЕ ЗДАВАЛОСЯ ЇМ НЕВИРІШЕНИМ; А ГОСПОДЬ ВИРІШИВ ЙОГО КІЛЬКОМА СЛОВА, І ДО ТОГО Ж ТАК ЯСНО, ЩО ВСІ ЗРОЗУМІЛИ І ВИЗНАЛИ САДУКЕЇВ ПЕРЕМОЖЕНИМИ ПРАВДОЮ СЛОВА ЙОГО.
ЩО ТОДІ БУЛИ САДУКЕЇ, ТО НИНІ НЕВІРИ ВСІХ СОРТІВ.
НАРОБИЛИ ВОНИ СОБІ БАГАТО МРІЙЛИВИХ ПРИПУЩЕНЬ, ПІДНЯЛИ ЇХ У НЕЗАПЕРЕЧНІ ІСТИНИ ТА РАДІЮТЬ, ДУМАЮЧИ, ЩО ВЖЕ ПРОТИ НИХ І СКАЗАТИ НІЧОГО. НАСПРАВДІ Ж ВОНИ ТАК ПУСТІ, ЩО І ГОВОРИТИ ПРОТИ НИХ НЕ ВАРТО. ВСЕ ЇХ МУДРУВАННЯ – КАРТКОВИЙ ДІМ: ДИХНИ І РОЗЛЕТИТЬСЯ.
ЧАСТИНАМИ ЇХ СПРОСТОВУВАТИ НЕМАЄ ПОТРЕБИ, А ДОСТАТНЬО ПОСТАВИТИСЯ ДО НИХ ТАК, ЯК СТАВЛЯТЬСЯ ДО НАС. ГОВОРЯЧИ ПРОТИ СНІВ, НЕ ДОКАЗУЮТЬ НЕВІДПОВІДНОСТІ У СНІ АБО ЙОГО ЧАСТИНІ, А ГОВОРЯТЬ ТІЛЬКИ: ЦЕ СОН, – І ТИМ ВСЕ ВИРІШУЮТЬ.
ТОЧНО ТАКА ТЕОРІЯ СТВОРЕННЯ СВІТУ З ТУМАННИХ ПЛЯМ, З ПІДСТАВКАМИ СВОЇМИ Є ТЕОРІЄЮ ДОВІЛЬНОГО ЗАРОДЖЕННЯ, ДАРВІНСЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ РОДІВ ТА ВИДІВ, І З ЙОГО Ж ОСТАННІМ УЯВЛЕННЯМ ПРО ПОХОДЖЕННЯ ЛЮДИНИ. ВСЕ, ЯК МАРЕННЯ СОННОГО. ЧИТАЮЧИ ЇХ, ХОДИШ СЕРЕД ТІНЕЙ. А ВЧЕНІ? ТАК, А ЩО З НИМИ ПОРОБИШ? ЇХ ДЕВІЗ: НЕ ЛЮБО НЕ СЛУХАЙ, А БРЕХАТИ НЕ ЗАВАЖАй.