Седмиця 1-ша після П'ятидесятниці (загальниця). Глас 7. Посту немає
Сщмч. Феодота Анкірського (303).
Прав. Павла Таганрогзького (прославлення 1999).
Мцц.Калерії (Валерії), Киріакії та Марії в Кесарії Палестинській (284-305). Сщмч. Маркеліна, папи Римського, і мчч. Клавдія, Киріна і Антоніна (304). Сщмч. Маркела, папи Римського, мчч. Сисинія і Киріака дияконів, Смарагда, Ларгія, Апроніана, Сатурнина, Папія і Мавра воїнів і Крискентіана, мцц. Пріскилли, Лукини і Артемії царівни (304-310).
Сщмч. Андроника, архієп. Пермського (1918). Сщмч. Олександра, Валентина, Веніаміна, Віктора, Олександра, Павла, Володимира, Ігнатия, Михаїла, Миколая, Павла, Миколая, Миколая пресвітерів і мч. Олександра (1918). Сщмч. Петра пресвітера (1919). Собор Іваново-Вознесенських святих.
Ікони Божої Матері, іменованої “Споручниця грішних”, Корецької (1622)
Євангельські Читання
Рим., 81 зач., I, 28 – II, 9. Мф., 13 зач., V, 27-32.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Кожен, хто дивитися на жінку… вже чинить перелюб з нею”.
Як же бути, коли, живучи у суспільстві, не можна дивитися на жінок? Та справа у тому, що чинить перелюб не той, хто просто дивитися на жінку, а той, хто дивитися з палким бажанням. Дивитися – дивись, а серце на прив’язі тримай. Дивись очима дітей, які дивляться на жінок без всяких дурних думок. Жінок і любити треба, бо ж у заповіді про любов до ближніх вони не виключаються, – але любов’ю чистою… У християнстві, як і перед Богом, немає чоловічої чи жіночої статі. Так має бути і у взаєминах усіх християн. Скажеш, важко? Так, але без боротьби не буває, бо боротьба передбачає небажання зла, небажання же милостивим Богом сприймається як чистота.