Седмиця 15-а після П’ятидесятниці. Глас 5. |
Посту немає.
|
Початок індикту – церковне новоліття. Прп. Симеона Столпника (459) і матері його Марфи (бл. 428).
Прав. Іісуса Навина (XIV до Р.Х.). Мч. Аїфала диякона, Персидського (380). Мцц. 40 дів постниць і мч. Аммуна диякона, вчителя їх (IV). Мц. Калісти і братів її, мчч. Євода і Єрмогена (309). Прп. Діонисія Малого (до 556) (Рум.).
Прмц. Татіани, мц. Наталії (1937).
Собор Пресвятої Богородиці в Міасинській обители (в пам’ять знайденя її ікони) (864). Чернигівської-Гефсиманської (1869), Александрійської, Августовської (1914) та іменованої “Всеблаженна” (у Казані) ікон Божої Матері.
Євангельські Читання
Новоліттю: 1 Тим., 282 зач., II, 1-7. Лк., 13 зач., IV, 16-22. Прп.: Кол., 258 зач., III, 12-16. Мф., 43 зач., XI, 27-30.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У Євангеліє йдеться про те, що Господь не звістити тільки прийшов про літо приємне, але і приніс його.
Де ж воно? У душах вірян. Земля ніколи не буде перетворена у рай, поки буде існувати справжній порядок речей; але вона є і буде нивою для підготовки до райського життя.
Початки її – в душі; а змога – у благодаті Божій; благодать же приніс наш Іісус Христос – приніс, відповідно, для душ літо приємне. Хто слухає Господа і виконує все заповідане Ним, той отримує благодать і силою її насолоджується у собі літом приємним.
Це правило діє у всіх щиро віруючих та всіх, хто живе по вірі. Думками не наповниш душу свою приємністю; треба діяти і приємність поселиться сама собою. Зовнішнього спокою може не бути ніякого, а один лише внутрішній, але він невід’ємний від Христа.
Зрештою, завжди буває так, якщо оселиться внутрішній спокій, зовнішні турботи вже не мають тієї тяготи та гіркоти.
отже, і з цієї сторони літо є приємним, тільки ззовні воно здається холодною зимою.