Седмиця 1-а після П’ятидесятниці (загальниця). Глас 7. |
![]() Посту немає.
|
Прп. Никити
спов., єп. Халкідонського (IX).
Свт. Ігнатія
, єп. Ростовського (1288). Прп. Єлени
Дивєєвської (1832).
Сщмч. Євтихія, єп. Мелітинського (I). Мц. Єлікониди
(244). Свт. Германа, єпископа Паризького (576). Сщмч. Єлладія
, єпископа (VI-VII). Свт. Геронтія, митрополита Московського і всієї Русі (1489).
Прмч. Макарія, Діонісія, сщмч. Миколая диякона, мчч. Ігнатія і Петра (1931). Прп. Іраклія, спов. (1936). Прмц. Гермогени (1942). Блж. Домніки Олешківської (1967).
Нікейської (304) та Чухломськоїї
(Галицької) (1350) ікон Божої Матері.
Євангельські Читання
Рим., 80 зач., I, 18-27. Мф., 12 зач., V, 20-26.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Якщо праведність наша не перевищить праведності книжників та фарисеїв, то ви не ввійдете у Царство Небесне”, Риса книжників: знання закону без турботи про життя за законом. Риса фарисеїв: справність зовнішньої поведінки без особливої турботи про справність сердечних почуттів та помислів. Один та інший моральний устрій приречені бути поза Царством Небесним.
Візьми ж звідси всякий потрібний собі урок. Дізнаватися закон євангельський – дізнавайся; але з тим, щоб на знанні і життя будувати. У поведінці старайся бути справним, але тут же справними тримай і внутрішні почуття та налаштування. Дізнався щось – не зупиняйся на цьому знанні, а йди далі та роби висновок, до чого та в якому випадку зобов’язує тебе таке знання, та після цього почни відразу ж діяти.
У поведінці ж роби так, щоб почуття та налаштування йшли за зовнішніми справами, а зовнішні справи були викликані почуттями та налаштуваннями і слугували їм точним висловленням. Влаштувавши таким чином, будеш вищим за книжників та фарисеїв, і двері Царства не будуть закриті перед тобою.