Седмиця 8-а після П’ятидесятниці. Глас 6. |
Посту немає.
|
Мц. Христини (бл. 300). Мчч. блгвв. князів Бориса та Гліба , у св. Хрещенні Романа і Давида (1015).
Прп. Полікарпа, архім. Печерського (1182). Знайдення мощей прп. Далмата Ісетського (1994).
Сщмч. Алфея диякона (1937). Свв. Миколая (1942) та Іоанна (1951) сп., пресвітерів. Преподобномучеників Мгарських: Амвросія ігумена, Аркадія, Іоанникія, Іони, Іосифа, Никанора, Афанасія, Феофана, Серапіона, Никострата ієромонахів, Іуліана ієродиякона, Іоанникія, Германа, Назарія, Парфенія, Патапія і Доримедонта (1919).
Євангельські Читання
Утр. – Лк., 106 зач., XXI, 12-19. Літ. – 1 Кор., 144 зач., X, 5-12. Мф., 66 зач., XVI, 6-12. Блгвв. кнн.: Рим., 99 зач., VIII, 28-39. Ін., 52 зач., XV, 17 – XVI, 2. Мц.: 2 Кор., 181 зач., VI, 1-10. Лк., 33 зач., VII, 36-50 ^.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Остерігайтеся закваски фарисейської та саддукейської”, – сказав Господь.
Саддукеї – це зразок безпечності; фарисеї є тими людьми, які “носять” обличчя ревнителів. Ті нічого не роблять, а ці нібито і хлопочуть, але нічого у них не виходить.
У нас на них схожі люди, які захоплюють ідеями гуманності. Послухати їх,то тільки і розмов про благо народу, а народу ніякого блага від цього так і не стає більше, бо тільки говорять, а не роблять. У них гуманність удавана, тільки з вигляду показують, що мають її, а насправді ж це егоїсти.
майже всі актори; одні перед іншими красуються, як ревнителі блага і особливо освіти, і всі залишаються дуже задоволеними, коли встигають довести словом, що вони саме такі.
ВІд того у нас, наскільки швидко з’явиться яке-небудь добре починання – чутки підуть повсюду, і справа все-таки не вигорить. Жертв від них не чекай, їм і діла до інших немає ніякого, аби лише їх справи були в порядку.
Але буває так, що, не ламаючи голови над планами допомоги іншим, вони жертвують, аби лише відбутися. Те й інше засудив Господь, а велів нам перейнятися щирою любов’ю один до одного, яка не любить просто виділятися.