Cедмиця 23 після П’ятидесятниці. | Посту немає. |
Ікони Божої Матері «Усіх скорботних Радість» (1688). Мч. Арефи і з ним 4299-ти мучеників (523). Мц. Вікторії Нікомідійської. Блж. Єлезвоя, царя Ефіопського (близько 553–555). Мц. Синклітикії та двох її дочок (VI). Прпп. Арефи (XII), Сисоя (XIII) та Феофіла (XII–XIII), затворників Печерських, у Ближніх печерах. Свт. Афанасія, патр. Царгородського (після 1311). Прп. Зосими Верховського (1833). Сщмчч. Лаврентія (Князєва), єп. Балахнінського, Олексія Порфир’єва пресвітера і мч. Олексія Нейгардта (1918); прп. Арефи (Митреніна) спов. (1932); сщмчч. Іоанна Смирнова і Миколая Нікольського пресвітерів (1937); сщмч. Петра Богородського пресвітера (1938). Прп. Георгія (Карслідіса) спов. (1959). Ікони Божої Матері, йменованої «Усіх скорботних Радість», або «Скорботна» (Сімферопольська) (1999). Прилуцької ікони Божої Матері, йменованої «Скорботна». |
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Марія ж обрала благу частину” (Лк. 10, 42). Успіння Божої Матері представляє благий кінець цього обрання. Сам Спаситель в успінні Її прийняв у руки Свої Її душу. Того ж сподоблялися і багато святих; теж зустрічають у різних видах і ступенях і всі виборці благої частини. У час обрання упованням тільки передбачається цей кінець, а в деякій мірі навіть передчувається; але потім труди, боротьба і примуси слідують одні за одними і затьмарюють обраний шлях. Дороговказною зіркою залишається благий кінець благої частини. Це те саме, що вдалині світиться вогник для подорожнього, захопленого темрявою. Надія – збуджувач енергії та підтримувач терпіння і сталості в розпочатому, а сама вона міцна вірою. По вірі обирають, сподіванням бувають твердими в обранні, а терпінням досягають благого кінця.