Cедмиця 26 після П’ятидесятниці. Посту немає.
Апостола Филипа (I). Блгв. царя Юстиніана (565) і цариці Феодори (548). Свт. Григорія Палами, архієп. Фессалонікійського (1359). Прп. Филипа Ірапського (1527). Сщмчч. Димитрія Беневоленського, Олександра Бикова, Віктора Ільїнського, Олексія Нечаєва, Михаїла Бєлюстіна, Михаїла Некрасова, Феодора Баккалінського, Петра Титова, Олексія Нікологорського, Сергія Знаменського, Миколая Дунаєва, Василія Ліхарева, Олександра Покровського, Миколая Виноградова, Димитрія Лебедєва, Порфирія Колосовського, Василія Нікольського, Георгія Ізвєкова, Василія Розанова, Сергія Спаського, Олександра Чекалова і Сергія Руфицького пресвітерів, Миколая Богородського диякона, прмч. Аристарха (Заглодіна-Кокорева), мчч. Гавриїла Безфамільного, Димитрія Рудаковаі мц. Анни Зерцалової(1937); сщмч. Феодора Грудакова пресвітера (1940); сщмч. Сергія Константинова пресвітера (1941). Ікони Божої Матері «Благоуханний Цвіт».
Євангельські Читання
Утр.: – Ін. 21:15-25 (зач. 67). На літ.: – Ап.: 1Тим. 1:1-7 (зач. 278).; Ап.: 1Кор. 4:9-16 (зач. 131). Єв.: Лк. 14:12-15 (зач. 75).; Ап.: Ін. 1:43-51 (зач. 5).
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У вказівці, кого кликати на обід або вечерю, перейми собі правило: не робити нічого для ближніх, щоб отримати від них відплату тут. Але це не означає, що ти будеш витрачатися даремно. Свого часу все тобі воздасться. У Нагірній бесіді про всі богоугодні справи – молитву, піст, милостиню – Господь заповідав творити їх таємно, чому? Тому що Отець Небесний тим, хто чинить так, віддасть явно (Мф.6:4, 6, 18).
Отже, всіма трудами життя свого християнин повинен заготовляти собі майбутнє блаженство, будувати собі вічний дім і наперед надсилати туди провіант на всю вічність. Такий спосіб діяння – не інтересанство*, тому що власне інтереси обмежуються тутешнім життям, а таке життя [за заповіддю Христа] йде на шкоду цим інтересам. До того ж жити так не можна без віри, сподівання і любові до Господа. Діяльність за заповідями в сподіванні відплати – також абстрактна діяльність. Тим часом вона ближча і зрозуміліша серцю, ніж будь-що інше, занадто ідеальне, як, наприклад, робити добро заради добра. Цього останнього ніде в Святому Письмі ви не знайдете. Найвища тут мотивація: роби все заради Господа і не бійся втрат.