Передсвято Успіння Пресвятої Богородиці. Прор. Михея (з 12-ти пророків) (VIII ст. до Р. Х.).
Сщмч. Маркела, єп. Апамейського (близько 389). Перенесення мощей прп. Феодосія Печерського (1091). Прп. Аркадія Новоторзького (ХI). Сщмч. Василія, архієп. Чернігівського, та з ним прмч. Матфея і мч. Олексія (1918). Сщмч. Володимира пресвітера (1920); сщмчч. Володимира і Миколая пресвітерів, прмч. Єлевферія, прмцц. Єви ігумені, Євдокії і мч. Феодора (1937); прп. Олександра спов. (1961).
Нарвської (1558) та іменованої «Бесідна» (1383) ікон Божої Матері.
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
ГОСПОДЬ КАЖЕ, ЩО ПОДРУЖНІЙ СОЮЗ ВІД ПОЧАТКУ САМ БОГ БЛАГОСЛОВИВ І ВКЛАВ ЗАКОН ЦЕЙ У ЄСТВО НАШЕ; ПРО ТИХ ЖЕ, ХТО ХОЧЕ НЕ ОДРУЖУВАТИСЯ, СКАЗАВ: “ХТО МОЖЕ ВМІСТИТИ, ХАЙ ВМІСТИТЬ”.
ЗРОЗУМІЛО, ЩО ХОЧ І ВИЗНАВ ВІН ШЛЮБ ЗАКОНОМ ПРИРОДНІМ, АЛЕ НЕ НАСТІЛЬКИ НЕОБХІДНИМ ТА НЕМИНУЧИМ, ЩОБИ НЕ БУЛО МІСЦЯ БЕЗШЛЮБНОСТІ. І ОСТАННЄ ВІН ДОЗВОЛЯЄ, АЛЕ ОБМЕЖУЄ УМОВОЮ, ЯКА ЗБЛИЖУЄ ЙОГО З ЗАКОНОМ ЄСТВА.
СКОПЕЦЬ ВІД НАРОДЖЕННЯ – БЕЗШЛЮБНИЙ ЗА ЗАКОНОМ ПРИРОДИ; АЛЕ І ТОЙ, ХТО ЗА СВОЇМ БАЖАННЯМ СТАВИТЬ СЕБЕ У ТАКЕ СТАНОВИЩЕ, В ЯКОМУ ПРИРОДНІЙ СКОПЕЦЬ ЗНАХОДИТЬСЯ ВІД НАРОДЖЕННЯ БЕЗ УЧАСТІ СВОЄЇ ВОЛІ – СТАЄ НА ОДНІЙ З НИМ ЛІНІЇ ЩОДО ПРИРОДНІХ ПОТРЕБ.
ВІДПОВІДНО, У ЦЬОМУ ПЛАНІ ЯК ПЕРШИЙ, ТАК І ДРУГИЙ – БЕЗШЛЮБНІ ВІД ПРИРОДИ. ЧОМУ Ж ДУХОВНЕ СКОПЧЕСТВО АБО Ж ДОБРОВІЛЬНА БЕЗШЛЮБНІСТЬ ВВАЖАЄТЬСЯ НЕПРИРОДНІМ?
ТОМУ, ЩО НЕ РОЗУМІЮТЬ ЄСТВА. У НИХ ТІЛЬКИ ТЕ ПРИРОДНЄ, ЩО ПРИРОДНЄ ТІЛУ, А ЩО ПРИРОДНЄ ДУХУ І ЩО У ХОДІ ВПЛИВУ ЙОГО НА ТІЛО СТАЄ ПРИРОДНІМ, ТОГО ВОНИ НЕ ХОЧУТЬ ВВАЖАТИ ПРИРОДНІМ.
І ЯКБИ Ж ТО ВСІ ЦІ ЛЮДИ БУЛИ ІЗ МАТЕРІАЛІСТІВ, АЛЕ Ж НІ: ПОГОВОРИТИ З НИМИ ПРО ЩО-НЕБУДЬ ІНШЕ, ВОНИ ТЕЖ БУДУТЬ МУДРУВАТИ.