Седмиця 15-а після П’ятидесятниці. Глас 5. |
Посту немає.
|
Прп. Феодори Александрійської (474-491). Перенесення мощей прпп. Сергіяі Германа, Валаамських чудотворців. Прп. Силуана Афонського (1938).
Мчч. Димитрія, Єванфії , дружини його, і Димитріана, сина їх (I). Мц. Ії (362-364). Прп. Євфросина (IX). Мчч. Діодора і Дидима, Сирських (362-364).
Сщмчч. Миколая і Віктора пресвітерів (1918). Сщмч. Карпа пресвітера (1937). Сщмч. Миколая диякона (1942).
Каплунівської та Святогірської Зимненської ікон Божої Матері (1689).
Євангельські Читання
Утр. – Мф., 43 зач., XI, 27-30. Літ. – Гал., 204 зач., II, 21 – III, 7. Мк., 22 зач., VI, 1-7. Прп.: Гал., 213 зач., V, 22 – VI, 2. Лк., 24 зач., VI, 17-23.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У Євангелії є такі слова: “Звідки у Нього це? що за премудрість дана Йому?”
Так говорили назаретяни про Господа, які знали попереднє і невідоме Його життя.
Теж буває зі всіма, хто істинно піде за Господом. Хто суворо тримається шляху Господнього, той після трудів, коли подолає вже помилкове у собі, зміниться увесь, всім своїм складом: і погляд, і хода, і мова, і тримання себе – все носить печатку особливої гідності, хоча і той, хто таким став, раніше був із найнижчого прошарку і ніскільки не освічений.
І доводиться слухати: звідки у нього це? Якщо ж тілесне і видиме так зміниться, то що говорити про внутрішнє та духовне, яке безпосередніше та ближче підлягає дії благодаті, що здатна змінювати, і у відношенні до якого зовнішнє є тільки наслідком?
Які світлі про все думки, точні та визначені! Який правильний вислів про суще та те, що тимчасове! Погляд його на все вище філософського!
А наміри, а дії? Все чисто, свято освічується небесним світлом. Це воістину нова людина! Освіти не отримав, в академіях лекцій не слухав і виховання ніякого не мав, а є вихованим та премудрим.
Увага до себе, робота над собою, молитва і до Бога наближення все переробили благодаттю Божою, а як, ніхто цього не бачить. Звідси і питання: “звідки у нього це?”