Седмиця 9-та після П’ятидесятниці. Глас 7. Успенський піст. |
.
|
Свт. Єміліана сповідника, єп. Кізікського (815-820). Перенесення мощей прпп. Зосими і Савватія Соловецьких (1566), друге перенесення мощей прпп. Зосими, Савватіяі Германа Соловецьких (1992).
Свт. Мирона Чудотворця, єп. Критського (бл. 350). Прп. Григорія, іконописця Печерського (XII). Прп. Григорія Синаїта (XIV). Мчч. Єлевферія і Леоніда (IV).
Прмч. Іосифа (1918). Сщмч. Миколая пресвітера (1937). Сщмч. Никодима, архієп. Костромського (1938).
Толгської ікони Божої Матері (1314).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У ЄВАНГЕЛІЇ, КОТРЕ СЬОГОДНІ МИ ЧУЄМО У
ХРАМАХ, Є РОЗПОВІДЬ ПРО ТЕ, ЯК ІНШОГО РАЗУ НАСИТИВ ГОСПОДЬ СУПРОВОДЖУЮЧИЙ ЙОГО НАРОД, ЩОБ ПОКАЗАТИ, ЩО ВІН ЗАВЖДИ ГОТОВИЙ ЩЕДРО НАДІЛЯТИ ВІРУЮЧИЙ НАРОД.
ВІН МІГ РОБИТИ ЦЕ І КОЖНОГО РАЗУ, АЛЕ НЕ РОБИВ, ЩОБ НЕ ВІДУЧИТИ ВІД ЗВИЧАЙНОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ, НИМ ЖЕ ЗАВЕДЕНОГО, ЗАТВЕРДЖЕНОГО ТА ПІДТРИМУЮЧОГО. ТАКИМ Є БОЖЕ ПРОВИДІННЯ.
ГОЛОВНІ ВСЕОСЯЖНІ ДІЇ ПРОМИСЛУ БОЖОГО ЗДІЙСНЕНІ СПОЧАТКУ ПРИ ВЛАШТУВАННІ ВСІХ РЕЧЕЙ; АЛЕ ВЛАШТУВАВШИ ВСЕ ТА ПУСТИВШИ У ХІД, БОГ НЕ ЗВ’ЯЗАВ СЕБЕ НІЧИМ.
ВІН ДІЄ ЯК ГОСПОДАР У ДОМІ, ЯКИЙ НАВОДИТЬ ПОРЯДКИ, ПІДТРИМУЮЧИ ЇХ, НЕ ЗВ’ЯЗУЄ СЕБЕ НИМИ, А СТАВИТЬСЯ ДО НИХ ВЛАДНО, З ГОСПОДАРСЬКИМ БЛАГИМ НАМІРОМ.
ПРОТИВНИКИ ВІРИ НЕ РОЗУМІЮТЬ ЗНАЧЕННЯ БОЖОГО, ПРОМИСЛУ І, РОЗШИРЮЮЧИ ЙОГО В ДУМКАХ СВОЇХ ДАЛІ ПОТРІБНИХ МЕЖ І НЕ БАЧАЧИ ЗДІЙСНЕННЯ СВОЇХ РОЗДУМІВ НА ДІЛІ, ЗАПЕРЕЧУЮТЬ САМ ПРОМИСЕЛ.
ТОГО ПРОМИСЛУ, ЯКОГО ВОНИ ПОТРЕБУЮТЬ, ТОЧНО НЕМАЄ; АЛЕ БЕЗ СУМНІВУ Є ТАКИЙ, ЯКИЙ УГОДНО ЗАСНУВАТИ ТА УТРИМУВАТИ САМОМУ ГОСПОДУ БОГУ.