Седмиця 14-а після П’ятидесятниці. Глас 4. |
![]() Посту немає.
|
Спомин чуда Архістратига Михаїла
, що сталося у Хонех (Колоссах) (IV).
Мчч. Євдоксія
, Зінона
і Макарія
(311-312).
Мчч. Ромила і з ним багатьох інших (бл. 107-115). Прп. Архипа
(IV). Мчч. Киріака
, Фавста
пресвітера, Авива
диякона і з ним 11-ти мучеників (бл. 250) Сщмч. Кирила
, єп. Гортинського (III-IV). Прп. Давида
(VI).
Сщмч. Димитрія пресвітера (1918). Сщмчч. Іоанна і Всеволода пресвітерів (1937).
Євангельські Читання
Гал., 198 зач., I, 1-10, 20 – II, 5. Мк., 19 зач., V, 1-20. Архангела: Євр., 305 зач., II, 2-10. Лк., 51 зач., X, 16-21.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
У Євангелії є такі слова: “Легіон ім’я мені, тому що нас багато”.
Духи не тісні, тому місця собою не заповнюють та не займають, відмінно від тіл. Цим пояснюється фізична можливість перебування багатьох духів в одній людині.
Можливість моральна духів зрозуміла з їх аморальності чи відсутності всяких моральних норм, а для людини – із багатостороннього зіткнення душевним настроєм з нечистими силами.
Але цим пояснюється тільки можливість: дійсність же вселення бісів підлягає певним умовам, визначити які не маємо можливості.
Можемо тільки сказати, що вселення духів не завжди буває видимим, не завжди проявляється через відомі дії бісів.
Є вселення духів, яке не виявити, приховане; є також влада духів на розумами, окрім тіла, коли вони водять їх, як хочуть, через пристрасті, які у них діють; люди же думають, що вони все самі роблять, будучи посміховищем нечистих сил. Як же бути?
Будь справжнім християнином, і ніяка ворожа сила не здолає тебе.