Седмиця 37 після П’ятидесятниці. . Глас 3. |
Посту немає.
|
Післясвято Стрітення Господнього. Правв. Симеона Богоприїмця та Анни пророчиці (I). Равноап. Миколая, архієп. Японського (1912).
Прор. Азарії (X в до Р.X.). Мчч. Папія, Діодора, Клавдіана (250). Мч. Власія Кесарійського, пастуха (III). Мчч. Адріана та Євула (бл. 308-309). Блгв. кн. Романа Углицького (1285). Свт. Симеона, єп. Полоцького, єп. Тверського (1289). Свт. Ігнатія Маріупольського, митр. Готфейського і Кефайського (1786). Собор святих Пермської митрополії.
Сщмчч. Іоанна, Тимофія, Адріана, Василія пресвітерів, прмч. Володимира, мч. Михаїла (1938).
Євангельські Читання
1 Пет., 59 зач., II, 21 – III, 9. Мк., 54 зач., XII, 13-17 – за понеділок і за вівторок (під зачало): 1 Пет., 60 зач., III, 10-22. Мк., 55 зач., XII, 18-27. Прав.: Євр., 321 зач. (від полу́), IX, 11-14. Лк., 8 зач., II, 25-38.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Нині Апостол указав нам на “людину, сокровенну серцем”, як предмет найретельніших турбот та опікувань наших. Нею нам слід благоприкрасити і себе.
Що ж це за людина, потаємного серця? Та людина, яка у серці уявляється, коли у ньому зберуться всі добрі налаштування та почуття.
Переглянь же ці налаштування та почуття і побачиш лик сокровенної у серці людини. Ось ці налаштування! “Від Божественної сили Його даровано нам все потрібне для житті та благочестя” і від себе “прикладаючи усіх зусиль”, пише Св. Петро, “покажіть у вірі вашій чесноту, в чесноті розсудливість, у розсудливості стримання, у стриманні терпіння, у терпінні благочестя, у благочесті братолюбство, у братолюбстві любов” (2 Пет. 1, 5-7).
Подібно цьому перераховує внутрішні добрі налаштування серця християнського і Св. Павло: “Плід же духу: любов, радість, мир, довготерпіння, благість, милосердя, віра, стримання” (Гал. 5, 22-23). І ще: “Зодягніться, як Божі вибранці, святі та улюблені, у щире милосердя, добротливість, покору, лагідність, довготерпіння…
А над усім тим зодягніться в любов, що вона союз досконалості, і нехай мир Божий панує у ваших серцях” (Кол. 3, 12-15). Склади зі всіх цих чеснот, як з частин, одне тіло духовне, – і будеш мати лик людини з сокровенним серцем.