14 жовтня, понеділок.
Седмиця 17-та після П’ятидесятниці.
ПОКРОВ ПРЕСВЯТОЇ ВЛАДИЧИЦІ НАШОЇ БОГОРОДИЦІ І ПРИСНОДІВИ МАРІЇ.
Посту немає.
Люблінської (IX), Псково-Покровської (1581), Касперівської (XVI) і Гербовецької (1790) ікон Божої Матері.
Ап. від 70-ти Ананії (I). Прп. Романа Солодкоспівця (близько 556). Рівноапп. Іверських царя Миріана (після 361) і цариці Нани (близько 364). Мч. Домніна Солунського (IV). Прмч. Михаїла, ігумена Зовійського, і з ним 36-ти прмчч. (780–790). Святкування на честь Хітона Господнього і Стовпа Животворящого (Груз.). Прп. Савви Вішерського, Новгородського (1461). Сщмч. Олексія Старовського пресвітера (1918); сщмч. Михаїла Вологодського пресвітера (1920); сщмчч. Олександра Агафонникова, Георгія Архангельського, Миколая Кулигіна пресвітерів, мч. Іоанна Артемова (1937). Собор Молдавських святих.
Читання дня
Утр.: — Лк. 1:39-49,56 (зач. 4). На літ.: — Ап.: Богородиці: Євр. 9:1-7 (зач. 320). Ап.: Діян. 9:10-19 (зач. 21 від полу). Єв.: Богородиці: Лк. 10:38-42,11:27-28 (зач. 54). Ап.: Лк. 10:16-21 (зач. 51).
На утрені величання: «Величаем Тя, Пресвятая Дево, и чтем Покров Твой честный, Тя бо виде святый Андрей на воздусе, за ны Христу молящуюся».
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року.
«Марія ж обрала благу частину» (Лк. 10:42). Успіння Божої Матері представляє благий кінець цього обрання. Сам Спаситель в Успінні Її прийняв у руки Свої Її душу. Того ж сподоблялися і багато святих; те ж зустрічають у різних видах і ступенях і всі виборці благої частини. У час обрання упованням тільки передбачається цей кінець, а в деякій мірі навіть передчувається; але потім труди, боротьба і примуси слідують одні за одними і затьмарюють обраний шлях. Дороговказною зіркою залишається благий кінець благої частини. Це те саме, що вдалині світиться вогник для подорожнього, захопленого темрявою. Надія — збуджувач енергії та підтримувач терпіння і сталості в розпочатому, а сама вона міцна вірою. По вірі обирають, сподіванням бувають твердими в обранні, а терпінням досягають благого кінця.