Мчч. Іустина Філософа та іншого Іустина, і з ними Харитона, Харити, Євелпіста, Ієракса, Пеона та Валеріана (166).
Мц. Вікторії Солунської (Римської). Прп. Агапіта Печерського, лікаря безмездного, в Ближніх печерах (ХI). Прп. Діонісія, ігумена Глушицького (1437). Сщмч. Василія пресвітера, мц. Віри (1940). Прп. Іустина Челійського (1979) (Серб.). Прославлення прав. Іоанна Кронштадтського (1990). Собор Уманських святих (перехідне святкування у вівторок 1-ї седмиці після П’ятидесятниці).
Зіновинської (XVII) і «Непроходимая Врата» (XXI) ікон Божої Матері (перехідні святкування у вівторок 1-ї седмиці після П’ятидесятниці).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Після хрещення Господа, коли на Нього зійшов Дух у виді голубині, Він іде у пустелю, щоб спокуситися. Такий і загальний шлях для всіх. Св. Ісаак Сиріанин зауважує в одному місці, що оскільки скоро вкусиш благодатної утіхи або отримаєш від Господа якийсь дар – чекай спокуси.
Спокуси прикривають світлість благодаті від власних очей людини, які зазвичай з’їдають всяке добро зарозумілістю та самопіднесенням. Спокуси ці бувають і зовнішні – скорботи, приниження, і внутрішні – пристрасні помисли, які спеціально спускаються, як звірі з ланцюгів. Скільки саме тому треба приділяти уваги собі і суворо розбирати все, що буває з нами та у нас, щоб бачити, чому воно так є і до чого нас зобов’язує.