Неділя 7-а після Пасхи, святих отців I Вселенського Собору. Глас 6. |
Посту немає.
|
Ап. от 70-ти Єрма (I). Мч. Єрмія (II).
Сщмч. Філософа пресвітера та синів його мчч. Бориса і Миколая (1918).
Челнскої і Псково-Печерскої, іменованої Умиління, ікон Божої Матері.
Луганської ікони Божої Матері (ХХ).
Євангельські Читання
Утр. – Єв. 10-е, Ін., 66 зач., XXI, 1-14. Літ. – Діян., 44 зач., XX, 16-18, 28-36. Ін., 56 зач., XVII, 1-13.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Арій став відкидати божество Сина Божого і Його єдиносутність Богу Отцю. На нього піднялась уся Церква; всі віруючі, у всіх кінцях світу, єдиними устами сповідували, що Господь Іісус Христос є Син Божий Єдинородний, Бог від Бога, народжений, не створений, єдиносущний Отцю.
Інший подумав би, що це якесь випадкове натхнення на однодумність; але ця віра пройшла потім вогняне випробування, коли на сторону аріан схалилась влада і знать. Ні вогонь, ні меч, ні гоніння не могли знищити її і вона тоді виявилась кругом усіма, оскільки скоро припинявся тиск зовнішньої сили. Це означає, що вона складає серце Церкви та сутність її сповідування. Слава Господу, який зберігає у нас цю віру! Бо поки вона є, ми ще християни, хоч і погано живемо; не стане її – і християнству кінець.