Cедмиця 10 після П’ятидесятниці. | Посту немає. |
Апп. від 70-ти Сили, Силуана, Крискента, Єпенета й Андроника (I). Мчч. Поліхронія, єп. Вавилонського, Парменія, Єлими та Хрисотеля пресвітерів, Луки та Муко дияконів, Авдона та Сенніса, князів Персидських, і мчч. Олімпія та Максима (близько 251). Сщмч. Валентина (Уалентина) єп. і трьох учнів його, мчч. Прокула, Єфіва та Аполлонія, і прав. Авундія (близько 273). Мч. Іоанна Воїна (IV). Знайдення мощей прп. Германа Соловецького (1484). Сщмч. Іоанна Плотникова диякона (1918). Прп. Анатолія Оптинського, Молодшого (1922). Собор Самарських святих. Воргольської ікони Божої Матері (XVIII). |
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Господь від тих, хто хоче піти за Ним, вимагає рішучої самовіддачі: “зречись себе” (Мф.16:24). Можна це висловити і так: кинь свої інтереси і переслідуй лише інтереси Господа. Це здійсниш, коли будеш завжди творити угодне Йому. Як же це зробити? Дивись уважно за тим, що в тобі всередині і що біля тебе зовні, і, суворо визначивши, як угодно Господу, щоб ти вчинив у такому і в такому випадку, зовнішньому або внутрішньому, чини так, не шкодуючи себе і не домішуючи сюди своїх розрахунків, з цілковитою самовіддачею.
Скажеш: визначити це складно. Ні, не складно. У нас є заповіді ясні й визначені; вони виражають усе, що угодно від нас Господу. Залишається тільки зробити застосування їх до даного випадку, а це не становить великих труднощів. Досить мати здоровий глузд. Не здогадаєшся – запитай у духовного отця свого або в іншого когось, чиє слово поважаєш, і зроби за вказівкою. Але всіляко краще вдосконалювати своє міркування за допомогою читання слова Божого й отецьких писань, щоб завжди мати із собою того, хто вирішує.