Седмиця 1-ша після П’ятидесятниці (загальниця). | Посту немає. |
Прп. Симеона стовпника на Дивній горі (596).Мчч. Мелетія Стратилата, Стефана, Іоанна, Серапіона єгиптянина, Каліника волхва, Феодора і Фавста і з ними 1218-ти воїнів із жінками й дітьми (близько 218). Прп. Вікентія Леринського (до 450). Прп. Никити, стовпника Переяславльського (1186). Прославлення блж. Ксенії Петербурзької (1988). Ржавської (Іржавської) ікони Божої Матері (1572). Явлення чудотворного образа Спаса Нерукотворного в Ярославлі (1612). Собор Уманських святих (перехідне святкування у вівторок 1-ї седмиці після П’ятидесятниці).Зіновинської (XVII) і «Непроходимая Врата» (XXI) ікон Божої Матері (перехідні святкування у вівторок 1-ї седмиці після П’ятидесятниці). |
Євангельські Читання
На літ.: – Ап.: Рим. 1:1-7,13-17 (зач. 79).; Прп.: Кол. 3:12-16 (зач. 258). Єв.: Мф. 4:25-5:13 (зач. 10).; Прп.: Мф. 11:27-30 (зач. 43).
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
Після Хрещення Господа, коли на Нього зійшов Дух у вигляді голубиці, Він ведеться в пустелю, де Його спокушує [сатана]. Такий і загальний усім шлях. Святий Ісаак Сиріанин зауважує в одному місці, що, як тільки скуштуєш благодатну розраду або отримаєш від Господа якийсь дар, – чекай на спокуси. Спокуси прикривають світлість благодаті від власних очей людини, які зазвичай з’їдають усяке добро зарозумілістю і самозвеличуванням.
Спокуси ці бувають і зовнішні – скорботи, приниження; і внутрішні – пристрасні помисли, які навмисне спускаються, як звірі з ланцюгів. Тому потрібно настільки уважно ставитися до себе і суворо розбирати те, що буває з нами і в нас, щоб бачити, чому воно так є і до чого нас зобов’язує.