Седмиця 29-а після П’ятидесятниці. Глас 3. Різдвяний піст. |
Дозволяється їжа з олією.
|
Мчч. Севастіана і дружини його: Никострата (скарбника), жінки його Зої , Касторія, Транквілліна пресвітера та синів його Маркеліна і Марка, дияконів, Клавдія, начальника над в’язницями, сина його Симфоріана, брата Вікторина, Тивуртія і Кастула (бл. 287 або 304).
Свт. Модеста, архієп. Єрусалимського (633-634). Прп. Флора, єп. Амійського (VII). Прп. Михаїла спов (бл. 845). Прп. Даниїла Пустельника (2-а пол. XV ст.) (Рум.). Прп. Севастіана Сохотського, Пошехонського (бл. 1500). Прославлення прав. Симеона Верхотурського (1694).
Мч. Віктора (1936). Сщмч. Фадея, архієпископа Тверського (1937). Сщмчч. Миколая, архієп. Великоустюзького, Ілії , Іоанна, Володимира і Миколая пресвітерів (1937). Сщмч. Сергія диякона і мц. Віри (1942).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Тож, що Бог спарував, людина нехай не розлучає!” Цими словами Господь утверджує нерозривність шлюбу; тільки один законний привід для розлучення вказаний – невірність подружжя: але як бути, якщо відкриється що-небудь подібне? Потерпи.
У нас є загальна заповідь – один одного тяготи носить; тим охочіше повинні виконувати її взаємно один до одного такі близькі люди, як подружжя. Небажання потерпіти роздуває неприємності та дрібниці нагромаджують у стіну, яка роз’єднує.
На що розум даний? Згладжувати життєвий шлях. Розсудливість розведе протилежності, які трапляються. Не розводяться вони від нестатку розсудливості життєвої, а більше від небажання обдумати хорошенько стан справ, а ще більше від того, що немає у життя іншої цілі, окрім солоду.
Чим більш вульгарними стають цілі життя, тим більше частішають розлучення – з одного боку, а з іншого – беззаконне тимчасове співжиття. Джерело ж цього зла у матеріалістичному погляді на світ та життя.