Седмиця 29-а після П’ятидесятниці. Глас 3. Різдвяний піст. |
![]() Дозволяється їжа з олією.
|
Мчч. Севастіана
і дружини його: Никострата
(скарбника), жінки його Зої
, Касторія
, Транквілліна
пресвітера та синів його Маркеліна
і Марка
, дияконів, Клавдія
, начальника над в’язницями, сина його Симфоріана
, брата Вікторина
, Тивуртія
і Кастула
(бл. 287 або 304).
Свт. Модеста, архієп. Єрусалимського (633-634). Прп. Флора
, єп. Амійського (VII). Прп. Михаїла
спов (бл. 845). Прп. Даниїла Пустельника (2-а пол. XV ст.) (Рум.). Прп. Севастіана
Сохотського, Пошехонського (бл. 1500). Прославлення прав. Симеона
Верхотурського (1694).
Мч. Віктора (1936).
Сщмч. Фадея
, архієпископа Тверського (1937). Сщмчч. Миколая, архієп. Великоустюзького, Ілії
, Іоанна, Володимира і Миколая пресвітерів (1937). Сщмч. Сергія диякона і мц. Віри (1942).
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Тож, що Бог спарував, людина нехай не розлучає!” Цими словами Господь утверджує нерозривність шлюбу; тільки один законний привід для розлучення вказаний – невірність подружжя: але як бути, якщо відкриється що-небудь подібне? Потерпи.
У нас є загальна заповідь – один одного тяготи носить; тим охочіше повинні виконувати її взаємно один до одного такі близькі люди, як подружжя. Небажання потерпіти роздуває неприємності та дрібниці нагромаджують у стіну, яка роз’єднує.
На що розум даний? Згладжувати життєвий шлях. Розсудливість розведе протилежності, які трапляються. Не розводяться вони від нестатку розсудливості життєвої, а більше від небажання обдумати хорошенько стан справ, а ще більше від того, що немає у життя іншої цілі, окрім солоду.
Чим більш вульгарними стають цілі життя, тим більше частішають розлучення – з одного боку, а з іншого – беззаконне тимчасове співжиття. Джерело ж цього зла у матеріалістичному погляді на світ та життя.