Седмиця 6-а після Пасхи. Глас 5. |
Посту немає.
|
Свт. Єпіфанія, єп. Кіпрського (403). Свт. Германа, патріарха Константинопольського (740). Прославлення сщмч. Єрмогена, патріарха Московського і всієї Русі, чудотворця (1913).
Свтт. Савина, архієп. Кіпрського (V) та інших свтт. Кіпрських. Свт. Полувія, єп. Рінокірського (V). Мч. Іоанна Валаха (1662) (Рум.). Прп. Діонісія Радонезького (1633). Друге знайдення мощей прав. Симеона Верхотурського (1992). Собор преподобних отців Молченських.
Сщмч. Петра, пресвітера (1937). Мц. Євдокії (після 1937).
Євангельські Читання
Утр. – Ін., 35 зач. (від полу́), X, 1-9. Літ. – Діян., 39 зач., XVII, 1-15. Ін., 40 зач., XI, 47-57. Свтт.: Євр., 318 зач., VII, 26 – VIII, 2. Мф., 11 зач., V, 14-19, або сщмч.: Євр., 335 зач., XIII, 17-21. Ін., 36 зач., X, 9-16.
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Що нам робити? Ця Людина багато чудес творить”. Тільки і знайшла у Спасителеві винуватого іудейська вченість. І в наші дні німецька вченість тільки і знаходить недоречного у Євангеліє Христовому, що надприродність: усе добре, тільки це – бач не йде. І в рішенні обидні вченості зійшлися. Іудейська вирішила: “краще, щоб одна людина померла”, а не всі загинуть; і німецька встановила: позбудемося надприродного, щоб зберегти всі інші істини євангельські.
Що ж вийшло? Ті розгубили народ, а ці – християнські істини, і тепер залишилися майже ні до чого. Господь є наріжним каменем будівництва спасіння; так і віра у надприродне є наріжним каменем всієї будівлі богодухновенної істини. Сам Спаситель, у лиці Своєму, вінець надприродності, а в Церкві – невичерпне Джерело її. Хто торкається цього пункту, той торкається зениці ока Божого.