Седмиця 6 після Пасхи. | Посту немає. |
Прор. Ісаї (VIII ст. до Р. Х.). Мч. Христофора (близько 250). Перенесення мощей святителя і чудотворця Миколая з Мир Лікійських у Бар (1087). Прп. Шіо Мгвімського (VI) (Груз.). Прп. Іосифа Оптинського (1911). Сщмч. Димитрія Воскресенського пресвітера (1938). Сщмч. Василія Колосова пресвітера (1939). |
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
“Що нам робити? Цей Чоловік багато чудес творить” (Ін.11:47). Тільки це і знайшла в Спасителі винного іудейська вченість. І в наші дні німецька вченість тільки й знаходить недоречного в Євангелії Христовому, що надприродне: все добре, тільки це, бач, не йде. І в рішенні обидві вченості зійшлися. Іудейська вирішила: “краще, щоб одна людина померла” (Ін.11:50), а не всі загинуть; і німецька поклала: усунемо надприродне, щоб зберегти всі інші істини євангельські. Що ж вийшло? Ті згубили народ, а ці розгубили всі християнські істини, і тепер залишилися майже ні при чому.
Господь є наріжний камінь будівлі порятунку; так і віра в надприродне є наріжним каменем усієї будівлі богонатхненної істини. Сам Спаситель, в особі Своїй, вінець надприродності, а в Церкві – невичерпне Джерело її. Той, хто торкається цього пункту, торкається зіниці ока Божого.