РІЗДВО ПРЕСВЯТОЇ ВЛАДИЧИЦІ НАШОЇ БОГОРОДИЦІ І ПРИСНОДІВИ МАРІЇ.
Прпп. Іоанна (1957) і Георгія (1962), сповідників (Груз.).
Ікони Софії, Премудрості Божої (Київської). Шановані ікони Різдва Пресвятої Богородиці: Сямська (1524), Глинська (ХVI), Лукіанівська (ХVI), Ісааківська (1659). Холмської, Курської-Корінної «Знамення» (1295), Почаївської (1559), Лєснинської та Домницької (1696) ікон Божої Матері.
Євангельські Читання
Святитель Феофан Затворник. Думки на кожен день року
ПРИТЧА ПРО ПОСТІЙНЕ ЗРОСТАННЯ З НАСІННЯ ПШЕНИЦІ ПОКАЗУЄ У СТАВЛЕННІ ДО КОЖНОЇ ЛЮДИНИ ПОСТУПОВИЙ РІСТ ПОТАЄМНОГО У СЕРЦІ ЛЮДИНИ, БЛАГОДАТТЮ БОЖОЮ ЗАСІЯНОГО ТА ДОТРИМАНОГО, А У ВІДНОШЕННІ ДО ЛЮДСТВА – ПОСТУПОВЕ ЗБІЛЬШЕННЯ ТІЛА ЦЕРКВИ ЧИ СЕРЕДОВИЩА ВСІХ, ХТО СПАСАЄТЬСЯ У ГОСПОДІ ІІСУСІ ХРИСТІ ЗА ЧИНОМ НИМ УСТАВЛЕНИМ.
ЦІЄЮ ПРИТЧЕЮ ВИРІШУЄТЬСЯ ПИТАННЯ: ЧОМУ ДО ЦЬОГО ЧАСУ ХРИСТИЯНСТВО НЕ ВСЕОСЯЖНЕ?
ЯК ЛЮДИНА, ЯКА КИНУЛА НАСІННЯ У ЗЕМЛЮ, СПИТЬ І ВСТАЄ, НАСІННЯ ЖЕ ЖИВЕ І РОСТЕ САМЕ СОБОЮ БЕЗ ЇЇ ВІДОМА, ТАК І ГОСПОДЬ, ПОКЛАВШИ НА ЗЕМЛЮ НАСІННЯ БОЖЕСТВЕННОГО ЖИТТЯ, ДАВ ЇЙ СВОБОДУ СОБІ РОЗРОСТАТИСЯ, ПІДПОРЯДКУВАВШИ ЇЇ ПРИРОДНІЙ ТЕЧІЇ ПОДІЙ І НЕ ЗМУШУЮЧИ ЦИХ ОСТАННІХ; ПІДТРИМУЄ ТІЛЬКИ НАСІННЯ, СПРИЯЄ ЙОМУ У ПЕВНИХ ВИПАДКАХ І ДАЄ ЗАГАЛЬНІ НАСТАНОВИ.
ПРИЧИНА ЦЬОМУ У СВОБОДІ ЛЮДИНИ. ГОСПОДЬ ШУКАЄ, ЩОБ ЛЮДИНА САМА СЕБЕ ПІДПОРЯДКУВАЛА ЙОМУ І ЧЕКАЄ СХИЛЕННЯ ЇЇ СВОБОДИ: СПРАВА І ТРИВАЄ.
ЯКБИ Ж ВСЕ ЗАЛЕЖАЛО ТІЛЬКИ ВІД ВОЛІ БОЖОЇ, ДАВНО БИ ВСІ БУЛИ БИ ХРИСТИЯНАМИ. ІНША ДУМКА: УТВОРЕНЕ ТІЛО ЦЕРКВИ ТВОРИТЬСЯ НА НЕБІ; З ЗЕМЛІ Ж НАДХОДЯТЬ ТІЛЬКИ МАТЕРІАЛИ, УТВОРЕНІ ТЕЖ НЕБЕСНИМИ ДІЯЧАМИ.
СЛОВО З НЕБА ПРОХОДИТЬ ЗЕМЛЕЮ І ПРИВЕРТАЄ ОХОЧИХ. ТІ, ХТО ЗРОЗУМІВ ТА НАСЛІДУВАВ, І НАДХОДЯТЬ, ЯК ВЖИВАНИЙ МАТЕРІАЛ У ЛАБОРАТОРІЮ БОЖУ, В ЦЕРКВУ, І ТУТ ПЕРЕРОБЛЯЮТЬСЯ ЗА ЗРАЗКАМИ, ДАНИМИ З НЕБА.
ПЕРЕРОБЛЕНІ НА ВИХОДІ З ЦЬОГО ЖИТТЯ ПЕРЕХОДЯТЬ НА НЕБО І ТАМ НАДХОДЯТЬ У ДІМ БОЖИЙ, КУДИ ЗДАТНИЙ ПОТРАПИТИ КОЖЕН. ЦЕ ЙДЕ БЕЗПЕРЕРВНО І, ВІДПОВІДНО, СПРАВА БОЖА НЕ СТОЇТЬ.
ВСЕЗАГАЛЬНА УРОЧИСТІСТЬ ХРИСТИЯНСТВА І НЕ ПОТРІБНА ДЛЯ ЦЬОГО. АДЖЕ ДІМ БОЖИЙ СТВОРЮЄТЬСЯ НЕВИДИМО.